ENTRI TERBAIK

Sabtu, 12 November 2011

Fasha Sandha Seksi Maut di Parti Lisa

Kontroversi tidak asing lagi bagi Fasha Sandha..Kali ini mengenai keseksian tahap maut di Parti Lisa kat KL..Kalian tengokla 2 keping gambar kat bawah neh untuk melihat tahap maut keseksian beliau..

"Geleng-geleng kepala aku dibuatnya..aku tak pasti samada kita ni dok kat Amerika or Malaysia?"  

JAKIM---tegur2la artis cam ni ye..kalau bukan bidang kuasa kamu sekalipun, lakukan atas dasar nama kesucian Islam..Marilah kawan-kawan sekalian kita doakan kak Fasha Sanda ni berubah hati dan diberikan petunjuk hidayah dari Allah s.w.t..


Fuhh cam tak cukup kain

Seksi tahap lima

Siapa Fasha Sandha??..Kenali dia kat SINI

Sumber gambar: Roti Kaya


GMMS: Janganla menyeksikan dirimu kerna kelak Malaikat Zabaniah akan menyeksakan dirimu dengan hebat di neraka..Mau kah begitu? 

28 ulasan:

Ct Mawa berkata...

pic dr blakang 2 kemaen lg..agkt tgn smpi nmpk muscle la pulak..x gadis la cmni..cm bdn laki..haha

neyway,,semoga dye berubah..amin

sergeant keroro berkata...

bila dah terdedah sana-sini takdelah lawa mana nampak.

cucu umie berkata...

mmg terlampau seksi..hIAHHH
kenapalah mcm xad moral artis2 skrng nie...

fadh leyanie berkata...

fasha sandha nampak berisi dalam erti kata lain dah tak kurus..=_=

Khairil berkata...

apa le nak jadi dgn dia...huhu

ARYANI NUR berkata...

hahaha3..mang no komeng le kan..moga2 dia tersedar 1 masa nt,,, ;)

wan_cikgumuzik berkata...

fuhhhhh..!! fasya ku,.. hihihii..

ArulchelseA berkata...

artis dah memang mcm tu..baik doakan najib berubah..lg pun jakim buat keja ikut pemerintah skang ni..kih kih kih

NURUL ASHIKIN berkata...

dahsyat giler..tak mau ulas banyak... kang kata saya jeles lak... semoga dia dapat rahmat ALLAH

Niena Pengembara Ilahi berkata...

dia mmg menyeksakan

Lelaki Ini berkata...

tak habis2 la fasha sandha nieyh...


dh followed blog nieyh :)

azizul berkata...

perh..mantop..haha

DOMU-KON berkata...

First tgok gmbr nie...rasa malu kot.. my male friend shows that pic and with a smile on his face, he said to me.. like wanna f*** Fasha Sandha..

and at that time, Misz Domu rasa..mcm mna lak bnda2 pelik tak berlaku..kalu ad pihak yg merangsang dulu..

--->maap panjang celotehnya

Raidenovich berkata...

Hnghh!(berdarah hidung).

Awan Biru berkata...

Islam hanya pada nama.

cik pha berkata...

aku terdiam bila tengok gambar dia.

Bro Ahmad berkata...

macam tak pakai baju je? baik tanggal terus huhuu

laskar pelangi berkata...

xsanggup nak tengok lama-lama..memang dasyat artis zaman sekarang. ingat ni amerika kot!!

ABU berkata...

permandangan indah..hahaha

Bro Ahmad berkata...

Syux nak mantap blog test snippet kat sini

http://www.google.com/webmasters/tools/richsnippets

meta tag syux crowler no author or target.

ni syux punya.. mana author?? test blog syux lepas tu blog bro test sample perbezaan

hatomfeed (source = MICROFORMAT)
hentry =
hentry =
metatags (source = METATAGS)
viewport = width=1100

Ezad Skytech berkata...

huuhhh...ni Malaysia..bukannya Hollywood...huuhh~

echaRierie berkata...

huhu..

seksi sgt..xtau nk ckp pe..

Acik berkata...

erkkkk
semoga ada yg mampu menyedarkannya

cik sakdi berkata...

hahahaha dah biasa da tengok.dah x tekejut

Anak Wak Mail berkata...

seksi sangat ni..nauzubillah..

Anif Abdullah| AA berkata...

kememang maut betul baju dia nih. adehh.. tak tahu nak ckp cmner..

Rai berkata...

yang dia pakai tu baju ke? hahaha..

SoLy SoLicious berkata...

isyk3.. fasha2