ENTRI TERBAIK

Rabu, 26 Oktober 2011

Tiada Perkataan Hari Rabu #5




Gambar: Facebook

33 ulasan:

Bro ahmad berkata...

HAHAHAA shux boleh la bro tumpang

cucu umie berkata...

saper punye motorlah niekan...haishhhh

Shaherah berkata...

hahahah ramai boleh duduk tu..

josrevalution berkata...

fuhhh..motosikal yg terbaik ni..huhu..20 org pun boleh muat..haha..

laskar pelangi berkata...

syux!! panjangnya motor..agak2 satu fmly leh naik motor sama la kan..heheheee

azizul berkata...

honda petak limo..huhu

dwaty berkata...

10 org agak2 muat tak???

SoLy SoLicious berkata...

jimat pe..nek ramai..save environment..haha

Fathiah Hamim berkata...

panjangg

dhiera berkata...

perghh~

Anak Wak Mail berkata...

hahaha,,ada jual tak kat Malaysia motor ni?

ZORA berkata...

amboi...pnjangnye......

YOUsoF berkata...

Ni bukan limosin ni, dah bolehpanggil sepuluhsin ni.. ;D

Anif Abdullah| AA berkata...

panjangnyer..haha

Wanie berkata...

hehe..boleh naik 5 orang ni, jimat, xpyh beli keta :D

ArulchelseA berkata...

brapa oran bleh naik ni..cuak aku bro..kih kih kih

Awan Biru berkata...

Selama ini Awan pernah nampak basikal panjang saja. Ni pertama kali tengok motor limo.

Liyana Zahim berkata...

Hahahahahhahahahahaha!!!! Pjg gile.. Ni naek spuloh org ley...

sha my heart berkata...

tak nmpk gambar..

shida'R berkata...

giless..ade ke mtor nih..hehe..edit kot syux ^_^

Saiazuan berkata...

stylo lor~ :D

Dunia Realiti a.k.a Elih berkata...

Ops! ni berapa orang boleh naik ni?..satu family boleh kot bhahaha

kiwi berkata...

hahah, mane la syuxer dapat gambar ni?

fadh leyanie berkata...

di jamin selamat ke kalau naik ramai2..kih3

syarifahsidrus berkata...

bape ramai boleh naik tu..huuu

Asakura berkata...

kalau nk selekoh, kena hati-hati nie...hahhaa

Papa Mifz berkata...

payah nak cornar ni...hehe

anismelon berkata...

xpyh beli kete dah..leh angkut satu family..wee

ghost writer berkata...

ini transformer ker mengalami evolusi nih?

Khairil berkata...

ni motor limo ..hahaha

sha my heart berkata...

terbaik la.. Bila nak ada dlm pasaran ni?

Terbelog berkata...

bayangkan
kalao...naik ramai2
pastu layan conner
hahahahah

Ezad Skytech berkata...

ni nak bantai conner macam mana ni...confirm yang duduk belakang bersepah...haha...