ENTRI TERBAIK

Khamis, 20 Oktober 2011

Muammar Gaddafi Terbunuh!!

Berita terkini! Muammar Gaddafi, Presiden Libya telah didapati terbunuh. Profil lengkap mengenai boleh dibaca kat SINI.

Presiden Libya, Muammar Gaddafi terbunuh


Dibawah ini adalah video yang menunjukkan Gaddafi dibunuh..Amaran 18SG!!



Muammar Gaddafi, Presiden Libya yang terkenal dengan kelantangan anti-AS didapati telah terbunuh satu serangan pemberontak. Menurut Perdana Menteri Libya, Mahmoud Jibril mengesahkan bahawa Qaddafi telah terbunuh. Untuk cerita selanjutnya klik sumber nya di bawah

Read more: http://www.foxnews.com/world/2011/10/20/muammar-qaddafi-captured-in-libya-commander-says/#ixzz1bKuRVOPt

14 ulasan:

Wanie berkata...

ade amaran 18sx, tak berani nak tengok..hehe

SoLy SoLicious berkata...

mcm xpercaya..huhu

Lea Isnawi berkata...

gulp!

sadis!!!

josrevalution berkata...

betul ke ni syux?..

cik aisha berkata...

betol ke x ni...bila fakta selalu dimanipulasi nak caya ke x pun da konpius...

cucu umie berkata...

inalilah....

alif haris berkata...

betul ke syuk ? huhu

Elih Japahar berkata...

Akhirnya, Gaddafi tumbang hermm...

iLa suHaiLa berkata...

memang btol2 da xder ker?

Rai berkata...

ala ngerinya nak tengok... dia kena bunuh dengan apa?? huuuu..

dhiera berkata...

kepada DIA kita kembali~

Saiazuan berkata...

uiks~

Papa Mifz berkata...

Terkejut gak baco paper td,dpt gak dorang cr dio kn..

dwaty berkata...

takut la tengok bunuh2 ni...