ENTRI TERBAIK

Ahad, 30 Oktober 2011

Khairul Fahmi Che Mat aka Apex dengan Dahlia Teck yang Seksi dalam suatu Party

Khairul Fahmi Che Mat aka Apex ( Penjaga gol kebangsaan dan Kelantan ) dengan Dahlia Teck ( model )  yang seksi bersama-sama rakan-rakannya berparti sakan di Werner's Changkat, Bukit Bintang. Dikhabarkan dalam Restoran Masakan Itali..Kelas kau..

Apex dan Dahlia bersama kawan2nya di Werner's Changkat Bukit Bintang.
Seksi kemain..Muka Apex merah2?

Wau natang pe atas meja tuh..air kopi versi Belanda?

Benarlah gambar mampu menimbulkan 1001 persoalan dan andaian..Yang penting janganla campakkan diri ke lembah kehinaan..Kontroversi adalah pemusnah kerjaya secara singkat..Populariti mungkin akan meningkat tapi kebencian akan mengatasinya untuk jangka masa panjang..Berubahla..lebih-lebih nama kalian ada bin/binti.,Hidup ini tak leh predict bila kita akan meninggal dunia..Ingat tuh kalau kalian percaya akhirat tuh ada.

Sumber gambar: Roti Kaya

32 ulasan:

SoLy SoLicious berkata...

terkedu..huhu

Khairil berkata...

harap dia sedar dan berubah...

Yatie Awang berkata...

aduioo...memang seksi, kadang2 melihat ini semua, kita pulak rasa malu

cik pha berkata...

dulu aku suka si apex ni,sekarang hmm,dah terkuar dari calon dah ahahha

^^nu[dd]yra^^ berkata...

mamat nih punyer kisah pcintaan aku x minat sungguh la...

nsib baik la kat padang dia maintain main ok !

Miss Nurul Atikah berkata...

Teruknyaa... botol ape ats meja tu?? ishh.. dulu minat giler kat apex ni, tapi pas tau dia putus tunang sebab dia ade pempuan lain, trus TAK SUKA dia.. Aiyookk..

shida'R berkata...

kate xde pape..tp kalo ade pompuan tu mst ade apex..ade apex mst ade pompuan tu hmm ^_^

Cik Azizah berkata...

aahhh dulu menafikan sekeras kerasnya! tengok sekarang..hish hish...

DOMU-KON berkata...

btul ke?bukn gmbr edit erk..sob2

~~Ticer Wann~~ berkata...

hoho.. tu istak la... beer halal... donia donia... harap sedar la..

ArulchelseA berkata...

popular biasa la..

Liyana Zahim berkata...

Tah pape je mamat ni.. Bajet ensem! Wekkk! Eh komen ni cam tadek kne ngen je kan ngan entry syuk.. Huhuhu.. Biarlah die.. Die nk hidup cmtu sukati die.. Jd pmain bola tayah nk retiss sgt.. Auww over stetmen ni.. Khairul Fahmi sile bace! Hahahah~

syafiqakarim berkata...

kahkahkah air tenga batin gamaknya.
haha rosak rosak.

Anak Wak Mail berkata...

wahh..syux bergossip!haha..:P

tengokkan je la dia,,tak sampai keman lah kalau camni..hihi

keri ikhwan berkata...

speechless

Wanie berkata...

ish baju seksi kemain..macam ni ke nak buat bini?alahai..

muka hitam tu jadi gol keeper kan..think positif..haha

Bro ahmad berkata...

= =' tutup mata... cubaan, bawa2 insaf dan kembali ke jalan yang benar

cik sakdi berkata...

kelas jah!!!! suke hati kau lah name pon apek, hahahah

❤Myra Si Gula-Gula Hati ❤ berkata...

apek , apek ..ape nak jadi ...=.='

Ezad Skytech berkata...

benda2 macam ni memang senang je tersebar...harap apek sedar tu..

syarifahsidrus berkata...

eh? jadi camni pulak da?
harap2 cepat sedar~~

ApiH berkata...

ape la nok jadi dengan keeper leni...

Bui Junaidi berkata...

apooooo..hanya mampu mengucap dlm hati..huhu

TaTJ berkata...

Kita xbleh terus menghukum takut berdosa tapi kalu betul apa yg ditunjukkan berdasarkan pd gambar tersebut kita doakan apex&awek2 tu insaf jelah...hanya Allah Yg Maha mengetahui...ambo sekadar beri pandangan jah Tuan..ambo xsokong mana2 samada apex/sapa2..sbb ambo pun manusia biasa jah, xterlepas dr melakukan dosa jugak...hanya kita bleh menilai diri kita sendiri...sekadar komen Tuan, janghe maroh...

anismelon berkata...

haiyo..xpelah..sekurang kurangnye Allah dah bg peluang and tunjuk kan kat jejari runcing cene sbnrnye k.fahmi nie kan...

Warna Warni Kehidupan berkata...

umang ai..gila seksi tu..mengapa bah kau berubah mengapa bah..

Papa Mifz berkata...

muko apek tuh merah semacam...mabuk la tu kot...

aimie amalina berkata...

hohohohohoho
adakah ini benar
aihhhhh..
x taw nak ckp ape

Hanif Idrus Blog berkata...

sayang beryu yang manis-manis ini..yang lawa-lawa ni..selalu silap jalan...emmm
Yang lelaki pula amik kesemptan ajer..
http://hanifidrus.blogspot.com/

OrAng_PeRLiS_mEnULiS berkata...

seksi tuh!.... ish3
ORANGPERLIS MENULIS (update):
: IKLAN ROSAK AKIDAH, MALAIKAT JATUH DARI LANGIT

MABK berkata...

speachless..

cik aisha berkata...

xpatut2....tsngt kontroversi dah ni..;(