ENTRI TERBAIK

Jumaat, 1 Julai 2011

Widget Top Komentator Yang Paling Stabil--Itu Mengarut!!

Assalamualaikum...

Terlebih dahulu izinkan aku mengucapkan seinfiniti maaf  T_T kerana memberikan info yang salah pasal entri widget top komentator yang dikatakan paling stabil pagi tadi..Ianya juga merapu..Maaf ye!!

Aku baca komen2 dalam entri tersebut dan dapat respons dari rakan blogger yang mengatakan widget itu 2x5 geng dengan top komen yang merapu..

Atas dasar semangat ingin tahu..aku terus menjelajah lagi dalam lubuk belukar google dan menemui satu widget yang boleh dikatakan aku berpuas hati prestasinya...Apakah itu? Oleh kerna aku tak berapa reti nak present tutorial, aku berikan link dia dan aku jamin korang boleh ikuti dengan jayanya...

Memperkenalkan widget top commentator cloud..TERJAH SINI..

Korang boleh lihat hasilnya di sebelah kanan yang memaparkan tajuk pengomen tegar atau ni sampelnya yang diprint screen..


Aku harap2lah widget ini tak join 2x5 ngan widget yang lain2 merapu ikut suka hati abah dia..Apapun andaikata berlaku lagi kes 2x5, kesulitan amatla dikesali..bak kata pepatah..tiada benda yang sempurna kat dunia,terimalah ia seadanya..Terlalu mengejar kesempurnaan ibarat membina arca untuk dimaki..:)


53 ulasan:

laskar pelangi berkata...

oh yeah! nanti nak try jugak lah..mekasih ye syux =)

echaRierie berkata...

ha ? yaka ?
ndapa la syuxer..
hehe..
btw, thanks again..mau tukar lagi lah..hehe :D

yatie Awang berkata...

aaa...itulah, tadi kakak cuba, komen yg keluar makin sikit apa hehe

sergeant keroro berkata...

hehe, nice! nasib baik belum try lagi yang tu :P

Aisyah Aina berkata...

haha..apa pun tak boleh :D

nak try yang ni pulak...

syrupmasin berkata...

haha..biaselah orang buat salah..bukan perfect pon kan..saling melengkapi..janji kau betol kan balek..bagus betul syuxer nih :D

pamie berkata...

dah lekat kat blog tadi..tpi macam pelik..remove balik..haha

Freaky berkata...

haha aku dah konpius ni.. emm aku dah 48 komen kat sini.. cool :D

ArulchelseA berkata...

ok bro.nnt nak cuba jugak la.. tq..kih kih kih kih...

fadh leyanie berkata...

ada masa nanti nak buat jugak bnda ni..baru boleh tahu sapa pgkomen tegar

Liyana Zahim berkata...

Haaa? Pulak da? Stiap mnusia mbuat ksilapan.. Takpe syuxer.. Takpe.. Heee..

Bro ahmad berkata...

syuxer bro dah pasang dah, widget yang di maksudkan..tapi kenapa kedudukan dia terabur..lihat blog bro?...sebelum ni widget tu mengarut je....yang ini terbaik...:)

Syuxer berkata...

@laskar pelangi sama2..:)

Syuxer berkata...

@echaRierie heh sori nyusahkan echaa aje..sama2..:)..

Syuxer berkata...

@yatie Awang tu la akak..saya jadi semakin pelik,apasal dia semakin menurun..dah merapu..hhuhu

Syuxer berkata...

@sergeant keroro mujur ko belum try lagi..:)

Syuxer berkata...

@Aisyah Aina hahha maaf ye..:)..orait..buat elok2..

Syuxer berkata...

@syrupmasin mestilah kena betulkan balik heheh..kalau tak,tak tenang jiwa aku neh heheh..:)

Syuxer berkata...

@pamie itu memang kena remove balik bro..wajib hahaha

Syuxer berkata...

@Freaky yeah..berdasarkan angka tuh,sememangnya betul kan..:)

Syuxer berkata...

@ArulchelseA sama2 bro..:)..try untuk kondem sapa pencinta blog bro.heheh

Syuxer berkata...

@fadh leyanie yeah ianya harus sebenarnya..untuk kenal sapa yang mencintai blog kita heheh.bila dia terus baru dia rasa semangat hehehhe

Syuxer berkata...

@Liyana Zahim hehe terima kasih kerana memahami..:)..

Syuxer berkata...

@Bro ahmad emm bro tukar alpha ke frequency insyaAllah ia akan teratur..:)

Jiejah Gorjes berkata...

ooo salah ek..i nak saman u vuleh??? wawawawa

kotak bulat berkata...

yang ni ok ek? heheh..nak try la..

cucu umie berkata...

betol x cakap ayie..kehkeh top komentor ini ad betol yer ah...huhuhu sebb ayie memang dh lama juga guna top komentor ini

Mawar Berduri berkata...

jangan risau lah.. dorang takkan marah punya.. dorang ikhlas bagi comment tu..

rara pinkmafia berkata...

erk,rara agak ketinggalan rini.apa yg berlaku ni,xpaham.

syaz@rozelt berkata...

hehe..rase x de pon yg btol2 tepat..ye x??..tp letak widget tu sebab fun n menghargai para pengomen..hehe

Wanie berkata...

waa..la yang tadi tu ngarut eh..
wanie pakai yg tu kat blog..hehe

yg ni pasti tak ngarut?hihi
nak b'tukar pakai yg ni lak..

Khairil berkata...

biasalah tu bro...aku suka dengan ayat :Terlalu mengejar kesempurnaan ibarat membina arca untuk dimaki..
hahaha ikhlas dan mendalam maksud tu...thanks bro!

ABU berkata...

ada dng member cakp pasal top commentr tu tak aqurate..tp aku tak perna nak stdy betul ke tak..

alif haris berkata...

hahaha .. baru perasan widget top komentar tu function .. mcm harem ~

nk tukar yg ni gak ah .. huhuhu

vampire's lovex berkata...

haaaaaaaaa,aku pon tengah mncari tempat nk dapat kan bnda tuuu..bagus la kau plak post pasal tu ehheeee...

Terbelog berkata...

mcm2 ada bro
siap bro lg
bagus la hang
blh try nanti :)

yatie Awang berkata...

syuxer akak buat tak jadi pun....

Syuxer berkata...

@Jiejah Gorjes hahah jangan jiejah..:p

Syuxer berkata...

@kotak bulat bagi syuk..ia agak stabil dan kurang merapu..boleh dicuba..:)

Syuxer berkata...

@cucu umie ye betul tuh bro..:)..aku pun try widget neh bila aku baca komen bro entri terdahulu..heheh

Syuxer berkata...

@Mawar Berduri ye..nasib baik dorang memahami..:)

Syuxer berkata...

@rara pinkmafia heheh ini pasal widget yang syuk bagi semalam adalah yang merapu..heheh

Syuxer berkata...

@syaz@rozelt betul tuh..xde yang betul..ntah camner yahoopipes wat keje..huhu..

ye yang penting menghargai para pengomen.:)..itu yang syuk tekankan

Syuxer berkata...

@Wanie yang neh insyaAllah x akan merapu punya..:)

Syuxer berkata...

@Khairil hahah sama2 bro..memang pun terlalu mengejar kesempurnaan,memang akan dipandang serong hehhe

Syuxer berkata...

@ABU ye memang tak accurate..yang aku tau keje yahoopipes la susun berapa kali korang komen..

Syuxer berkata...

@alif haris hahah tau xpe..sekarang pun aku dah tukar pakai yang neh..arap2 dia tak merapu dah pasni..

Syuxer berkata...

@vampire's lovex terima kasih vampire..sharig is caring..tapi kalau ia x leh pakai maafla ye..:)

Syuxer berkata...

@Terbelog heheh terima kasih bro..

Syuxer berkata...

@yatie Awang err akak wat tak menjadi?? akak dah tukar link asal ke link blog akak?

Anak Wak Mail berkata...

boleh percaya tak yang ni??hihi..

iPai berkata...

aku baru nak cari tukar ni .. betul ke yang ni elok ?

iPai berkata...

bro .. napa aku pakai tak klua ek ?