ENTRI TERBAIK

Jumaat, 1 Julai 2011

Widget Top Komentator Yang Paling Stabil

Assalamualaikum..

Aku nak share satu widget top komentator yang paling stabil dan dijamin betul kiraan matematik dia..Dulu aku pakai yang tak stabil dan main merapu, perghhh sentap aku..tiba2 bro Khairil boleh jatuh saham dalam ranking komen..itu x boleh jadi neh..huhu..lalu aku redah hutan belukar google dan terjumpa satu widget yang tak perlu korang expand html ala bagai..

*BETTER OPEN NEW TAB


Pahtu korang pilihla yang no 2..ala x kan komen keseluruhan korang tak lebih 500 lagi..mesti lebih kan..kalau rasa belum cukup 500, pilih no 1..pahtu bila korang dah pilih dan klik ia, ia akan kuar camni


Korang isi la k..

1)klik customize dulu
2)widget title nak bubuh nama pe..kalau aku bubuh pengomen tegar..
3)pahtu masukkan url blog korang..
4)pahtu berapa nak show pengomen, aku pilih 10 orang
5)pahtu korang filterlah nama korang..tak kan masuk sekali nama korang kan..
6)pahtu dah puas hati kaw2, klik add widget to my blog..pahtu siap..n korang boleh ubah nak letak mana dia posisi dalam blog koran..:)


p/s: Err okey tak tutorial neh..sori ar kalau tak faham coz aku memang x de bakat nak tutor2 neh..T_T

43 ulasan:

yatie Awang berkata...

nanti kakak nak buat juga lah

iPai berkata...

memang ok ke ? bukan ke yg drop secara automatik tuh sebab dia nak wat kiraan baru utk minggu tuh ke ?

Bro ahmad berkata...

betul tu syuxer bro punya pun dah merapu punya widget...nak try yang ni lah cuba, widget matematik fail kot?....:)

~~Ticer Wann~~ berkata...

menarik.. teringin nak tau sape pengomen tegar blog Ticer... :)

Rai berkata...

menarik jugak kan ada widget ni.. senang nak bagi penghargaan pada pengomen tegar..

Khairil berkata...

boleh faham tutor syuxer ni...nice!!! nanti aku nak try juga widget tu...thanks for the info bro!!!!

MDHAFiZ.NET berkata...

kalau wp guna plugin je bro..
dulu time guna blogspot memang aku rajin baca html..

Spanar Buruk berkata...

thanks syuxer 4 ur entry ni..hri tu try buat tak jdi..skrang bru dpt..
pastu singgah la blog spanar dan klau rjin,join segmen ni:

http://spanarburuk.blogspot.com/2011/06/segmen-kenangan-antara-aku-dan-dia.html

cucu umie berkata...

alamak, ayie jatuh plak..huhu btw, kalo bro nak pky yg lagi stabil try cari yg mcm ayie punye... kehkeh ayie crase stabil kot mmc gitu..hukhuk

mizzkechique berkata...

dh buat dh..trm ksh yer..

Bui Idzra Ryn berkata...

bui pun nak try jugaklah..^_^

Freaky berkata...

aku malas nak tambah widget da.. tak tahu kenapa berat blog aku.

Elih Japahar berkata...

Thanks entry berguna..nak try jugak pakai yg ni :)

kotak bulat berkata...

hehhe..syuxer buat tutorial la..
kb pun gune yg ni gak..hehhe

kiz berkata...

terima kasih..dah lama nak cari widget komen ni..dulu ada pasang tapi macam ampeh je..terus buang..aku nak try yang ni..hehe

anismelon berkata...

dah try..tp mcm tak betul je...huuuu

sergeant keroro berkata...

macam best, nak try jugak lah, hehe XD

Fathiah Hamim berkata...

haa yang neh lagi senang. arigato!

wan_cikgumuzik berkata...

haha.. good info..!! aku pon nk try nihh.. lallalala.. thank syux..!!

echaRierie berkata...

mau cuba jgk la ni..hehehe..
nda malu si echa..tp blh bha kan syuxer ? hehehe..TYSM

dwaty berkata...

dah lama cari ni... thanz syuxer...

cityiklan berkata...

Widget yang menarik

Cityiklan

Aisyah Aina berkata...

nak try jugak...tak perasan sebelum ni kat blog syuxer ada widget ni :D

ChaCha berkata...

boleh gak nk guna ni..hehe :)

Papa Mifz berkata...

macam best jer...nak try la...widget komentar aku pun sama...asyik tgk x tentu je kiraan nye...hmm...

syarifahsidrus berkata...

dah try~~huuuuu

josrevalution berkata...

aku lom penah guna widget nie..hehe...
tomok-berkhawin-juga-akhirnya

suha berkata...

nak buat tp xmempengaruhi keberatan blog ke?

cik suha mengamalkan diet di blog ~ngee (^_^)

Liyana Zahim berkata...

Nak wat ni kompem 16 jam utk org butte IT spti sy.. Hahahaha~

cik aisha berkata...

boley try....yg sedia ada 2 mcm xtepat je..

Qaseh Qhaleef berkata...

encik syuxer : buat la tutorial banyak banyak ...

Jiejah Gorjes berkata...

mlm kang nk try la huhu

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

harap2 widget yang ni tak macam yang lain2 :)

Mohd Izzar berkata...

ok la ney...hohoh..

Anak Wak Mail berkata...

menarik untuk dicuba!thanks,,saya faham kamu ajar..=)

syrupmasin berkata...

owhh..macam tuh ye wak :D

Acik berkata...

paham, paham! boleh jadi cikgu nih! :)

puteri ain berkata...

kena cuba ni . hehe

Nurnajwa berkata...

Ni klau kte tergerak hati nk psg boleh tgk sni :>

Hehehe~

Bro ahmad berkata...

tak jadi nak pasang XD pakai yang asal balik huhuhu
thank info

Amiirah-Cassan berkata...

nice lah syuxer ! hehehe thanks !!!

Wanie berkata...

ade gak yang tak stabil ye..huhu
sebelum ni caye je 100% kat widget top kocommentator ni..

[sutera kasih] berkata...

yg ni blh update every week x?sbb sy nk cari widget yg boleh detect ikut by week/month..xnk yg main jumlahkan semua huhu tak adil yg baru kenal blog tp rajin komen tak appear pun..