ENTRI TERBAIK

Rabu, 6 Julai 2011

Tiada Perkataan Hari Rabu #4




27 ulasan:

dwaty berkata...

tak mampu ku ungkap dengan kata2... hehehe

laskar pelangi berkata...

kete idaman ke kete sekarang nie syux? heee=)

ArulchelseA berkata...

uikkk tahniah bro...de masa bawak aku jalan2 naik kereta baru tu..kih kih kih kih...

echaRierie berkata...

syuk..nt bawa echa jln2 ea kalau dpt beli kereta itu..

InsyaAllah Aminnnn~ hehe :D

rara pinkmafia berkata...

wahhhh bile dpt g jalan ni.

Elih Japahar berkata...

GT ke ni bro?..woww! ada turbo ke..hehe

sergeant keroro berkata...

aku nak kete ni jugak XD

~~Ticer Wann~~ berkata...

wahhh nak naik jugak keta tu

Cik Baju Kurung berkata...

dalam bahasa melayu orang panggil car , dalam bahasa inggerisnya orang panggil kereta .

cucu umie berkata...

ayie rase ini grenty kereta milik syuxer right now..hoho

Fee Hafeezah ketuk keyboard berkata...

jom drift..>.<

yatie Awang berkata...

kakak nak satria neo...

ghost writer berkata...

hey gan..kita minat keta yang sama.!

Freaky berkata...

haih tunjuk je ke bro ? bile nak bawak aku g jalan2 ni :D

arfah berkata...

jom jejalan :)

Siti Arfah berkata...

Kete sndri ke ni?

belog amiyo berkata...

minyak mahal. caner nak pakai keta ni. =_=

Terbelog berkata...

amboi..
baru beli ke..
nak tumpang :)

harrazdani berkata...

kete zaman bujang dahulu..kini hanya tinggal kenangan...;)

Aisyah Aina berkata...

nak beli kereta ni ke? or memang dah ada kat rumah :)

Nurnajwa berkata...

Hajat le tu XD

Wanie berkata...

kete idaman eh?

iPai berkata...

cam best je satria tuh ..

Khairil berkata...

orang bujang boleh le pakai kereta mcm ni...hahaha

alif haris berkata...

kereta neo ni serius feveret gua ..
blnje aku satu boleh syuxer ? haha

niena shopping2u berkata...

sgt minat ngan keta ni dlu

Anak Wak Mail berkata...

eh..pernah nampaklah kereta ni kat highway!hehe..