ENTRI TERBAIK

Sabtu, 16 Julai 2011

Terima kasih kerna sudi share entri sulung korang..:)

Assalamualaikum..

Selamat malam dan aku ingin ucapkan terima kasih kepada semua blogger yang sudi dropkan entri pertama korang..besok baru aku baca k..:)..

Sekarang aku mahu tido..bukan mahu jaga kualiti tido,tapi aku mengantuk gila..

Sapa2 yang nak sharekan entri sulung korang atau entri pertama korang, klik SINI..coz mahu baca pengalaman dorang mula-mula bertatih membuat blog..malu ke tak malu, xpe aku pun agak sengal punya entri pertama ku hahahaha...rasa kelakar pula bila aku imbas kembali sejarah aku mula-mula berblog...memang jahil lah punye time dulu2 heheh..

Selamat malam all..see u again..

p/s: Hujan iringi lenaan aku nanti..berselimut agaknya tapi nyaman damai insyaAllah, puteri kayangan mungkin berdansa denganku dalam kamar mimpi..tapi andai aku terlajak pergi ke dunia baru, maafkanla segala dosa2 ku wahai blogger2..:)..ku datang dalam dunia blog ingin jadi sahabat, bukan musuh nyata maupun ekpress..

25 ulasan:

Anak Wak Mail berkata...

tidur baik2...jangan mimpi bukan2x ye!

syrupmasin berkata...

alaaa..aku ta dpt terime kaseh kau ke doe?? :D

harrazdani berkata...

fuhhh aku pun nak drop laaa bagi syuk baca ...

cucu umie berkata...

gehgeh..incya-ALlah esok nak layan2 entry mereka juga..




hehe

Shaherah berkata...

hahahha.. memang kelakar.. kengkadang macam tak percaya.. "betul ke aku yg taip ni..".. >.<"

Wanie berkata...

malau nak share..hehe
kena edit dulu kot baru leh share..

belog|amiyo berkata...

malu gila weh nak share entry sulong. kah3

Acik berkata...

halamak. kite nyer first entry macam bukan first jer ... conpius!

Jiejah Gorjes berkata...

err syux syux camne nk tau entri sulong ni byk link nih kihkihkih..adeiii nak join gak sat g godek2 kalo jumpa huhuhuhu

yatie Awang berkata...

kakak tak masukkan sbb, n3 pertama kakak tentang resepi

Fathiah Hamim berkata...

err tak sempat ke nak bagi? semalam dah tidoo. =D

Aisyah Aina berkata...

nasib baik 1st entri aku ni sama je macam entri2 sekarang :D

kiz berkata...

haha..akunya simple je ye syuxer..senafas je dah habis baca..

Khairil berkata...

memang lawak bila baca balik entry awal2 dulu...

~~Ticer Wann~~ berkata...

entri entah ape2 je dulu... hehe

SYAF berkata...

menarik syaf pun nak join lah .... tunggu yea

ABU berkata...

selamat ptng..hehehe

sama la kalau aku tengok entry aku yg frst..huhu :D

Papa Mifz berkata...

http://budakspectacle.blogspot.com/2010_09_01_archive.html

entry pertama gua..xde komen2 pun...huhu

alif haris berkata...

hehehe .. terbaik la syuxer segmen ko buat ni ^^

Niena Pengembara Ilahi berkata...

dh bangun lom nie

Bui Junaidi berkata...

entry pertama bui entry jual baju..hahahaha..malu pulak nk tengok balik..*_*

Liyana Zahim berkata...

Gile malu nk share.. Hahahahaha~ Tp da tlmbt pon ni.. =D

Terbelog berkata...

eh..dah lambat ke
aku baru letak he3

laskar pelangi berkata...

perghhhhh! 1st entry citer pasal cinta lagi tu...=D

iPai berkata...

he, yang ni memang tak sebab join .. plus entri pertama aku kelaka sangat .. tak moh r ..