ENTRI TERBAIK

Isnin, 4 Julai 2011

Teka Teki--Siapakah Baby Ini??

Assalamualaikum...dan salam 1 baby cute sedunia..

Petang gini, kalau berjemur agaknya boleh kot nak dapat kulit kecoklat-coklatan..tapi kalau kena kanser kulit lepas tuh takpela..sekurangnya-kurangnya bolehla kita akan lebih menghargai kehidupan ini dengan lebih baik*kejam dowh ayat aku 

Okey..dah lama aku tak upload gambar-gambar untuk santapan penglihatan dan minda..Sekarang neh aku nak berteka teki dengan korang..gambar baby neh siapakah sebenarnya beliau?
Klu?? Err dia neh power rangers pada zaman dulu huhu..

SIAPA BABY CUTE..
p/s: Tepat kul 10malam aku bagi jawapan dan dengan gambar dia bila dia dewasa sekali ye..:)

31 ulasan:

yatie Awang berkata...

kalau mat saleh ni, kakak tak tahulah...lg pun power rangers, zaman bila tah...

echaRierie berkata...

eh..tak dpt teka..haha..
ok2 tunggu jwpn syuxer mlm ni.. :P

Freaky berkata...

oo ko da ada anak tak bgtau ye. hahaha.. ish siapa baby tu ? musykil aku.. emmm

Liyana Zahim berkata...

Hahahaha.. Beliau adlh adolf hitler!!!!!!

Amiirah-Cassan berkata...

mira rasa ni ,,, emm , aaaaa , huuuu , tak tau ! hehe akan tpacak kat sini pukul 10 krg ! hehe

cik aisha berkata...

syuk kidnap picture baby sape ni?power rangers...erm tataw le..huhuu

wan_cikgumuzik berkata...

im waiting...!!

sergeant keroro berkata...

aku tahu sape ni, hehe.

Adolf Hitler kan? lol XD

josrevalution berkata...

haha..nie mesti idola syux yer?...cara blogwalking tanpa halangan

Aisyah Aina berkata...

hitler...

haha...cam ye2 :D

cucu umie berkata...

tak reti nak teka ah..aishhh hang pi letak gmbo anak saper nie?? huhu

ArulchelseA berkata...

ooo ni aku tau ni..ni huruf M ni. bro.. kih ki kih kih

Khairil berkata...

Bro aku tahu..musuh lama kita dulu...Adolf Hitler!!!!hahaha

betul tak?...

Siti Arfah berkata...

Haa xtau juga spe baby neh. hehe

cik bulan berkata...

Austin St. John..hahaha..btoi x?

laskar pelangi berkata...

xtaw sape. xsabar nak tunggu pukul10 nieh =D

kiz berkata...

saya kunci jawapan ini... ini gambar syuxer..haha

Jiejah Gorjes berkata...

yg pasti baby tu bukan anak saya wawawawa...........

cik pha berkata...

bby perempuan nie..mcam gambar aku dulu kala jer hehhee

Umi Asura Sanusi berkata...

sape ek??? Tunggu jawapan ah..sambil tu tengok cite juvana dulu..huhu..

Terhangat
Kenapa Orang (Malaysian dan Foreigner) Beratur Panjang?

Fathiah Hamim berkata...

gambar pemilik blog gerbang maya melankolia segar? :P

syrupmasin berkata...

errrr..power ranger pink :D

alif haris berkata...

ni gamba aku ni syuxer .. mane ko curi ?? hahaha :D

Bui Idzra Ryn berkata...

gambar anak orang kaya yang syuxer culik..hahaha..imaginasi terlampau ^_^

harrazdani berkata...

potongan rambut macam temenggong jugah anak barieng.....;)

iPai berkata...

alber enstein

vampire's lovex berkata...

nak tunggu jawapan je boleh ??? hehhe

kokser kokdam berkata...

penonton pawer renjes..!

hahaha

ABU berkata...

mcm Rentap jak... pahlawan dulu dulu..

Anak Wak Mail berkata...

erkk..macam muka donald trumph je..:p

yamani musyaraf berkata...

Adolf Hitler.....