ENTRI TERBAIK

Selasa, 19 Julai 2011

Kek 18SG..Mahukah anda makan ia?? 18 Gambar

Assalamualaikum...

Pada tengahari yang panas2 gini,ada baiknya kita makan kek kan hehe..muak makan kek-kek yang hensem??Meh syuk cadangkan kek-kek yang kurang hensem neh atau dengan kata lain kreatif puaka yang 18SG..heheh jom makan ia heheh..ada berani tak heheh...







































p/s : Nak makan kek neh. terpaksa fikir banyak kali kot maybe pejam mata nak makan ia heheh

54 ulasan:

TeAqArH berkata...

tak mau eh...gerun

SoLy SoLicious berkata...

perghh...xsanggup den..teeeheee

ArulchelseA berkata...

cuak jugak ni nk mkn..kih kih.. tp klau da lapa ..jalan je la.. kih kih

echaRierie berkata...

err syuk..
xsanggup nk tgk la..haha..
apelg nk mkn..
eee..

Cik Purple Pinkypuff berkata...

mereka memang kretip! :] nampak mcm betol kan..tp, tak lalu la cp nak mkn.. blueeeekkkk..=='.. terutama yg tikus tuh..

Bro ahmad berkata...

bro tak kisah hahaaa janji masuk kat perut kahkah,rupa tolak kt tepi, janji sedap XD

syrupmasin berkata...

wuahaha..nih kek ke doe?? asal ta macam rupe kek :D

Bui Junaidi berkata...

uiii..geli nya..kek otak tu mcm nk muntah jer tengok..mcm2..*_*

fadwa daud berkata...

uish... den tak sanggup nak makan.. kalo mkn pun maybe muntah balik..huhu

Rai berkata...

tengok je aku terus ilang selera. hish..apa penyakit la buat kek ropa macam ni..

Freaky berkata...

gila punye kek. memang takkan makan la bro. kalau ada buat befday dgn kek camni, aku blah awal lagi :D

Niena Pengembara Ilahi berkata...

geli r nk makan kek yg camni.. gambar otak yg tak tahan tu

Niena Pengembara Ilahi berkata...

geli r nk makan kek yg camni.. gambar otak yg tak tahan tu

GaRy™ berkata...

hahahaha.... sumpah x selera nak makan~.. XD

shida'R berkata...

uihh..mmg xdapat la nk mkn ..muntah terus kot^^ huhu..

cik aisha berkata...

pejam mata pun xmkn la kek mcm ni syuk...adeh xsnggup..huhuu

cucu umie berkata...

ayie tak makan pon tidak mengapalah bro..kehkeh rela tidak mahu makan..hohoh

pamie berkata...

waaaaa..sangat menyelerakan!! hahaha

aimie amalina berkata...

ayoooooo..kek ke hantu ni....=p

cik najihah berkata...

geli gilos nak makan adoi...spoil mood

mOon jOhari berkata...

....rezki jgn ditOlak...kalo ada org bagi bedal je...hehehehe

syarifahsidrus berkata...

tengok pun rasa nak muntah da..ekkk...tak sanggup!

Khairil berkata...

huhu..mcmana rasanya..tapi mesti sedap..cuma rupa x leh belah...

Fathiah Hamim berkata...

ada ke orang berselera nak makan otak?? erghhh

iPai berkata...

hahah .. geli je nak makan kan .. uhuh

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ berkata...

eeee~ tak lalu la nak makan kalau dpt kek gini..haha

Terbelog berkata...

eh..nak la
kat mne jual he3
geli siot

beLLa berkata...

euuww. bukan nampak mcm kek dah, macam tanah liat aku tgk.

TYNTHA LANA berkata...

huuu..syux..tak suka tgk gambo2 makanan macamni..T__T lana dah la suka makan..huuu..

Shaherah berkata...

pk bnyk kali nk makan.. hahah.. x sanggup nak makan.. >.<"

kiz berkata...

tak gerun dengan dia punya design tapi geli...cam ner nak makan.

Anak Wak Mail berkata...

iyerrrrrrrr..xselera nak makan..terus trauma ni nak makan..haha..

nurAMALLINA berkata...

gelinya!!!!

dwaty berkata...

erkkkk.... nak muntah kat sini boleh????

Mohd Izzar berkata...

sayang nak makan...
cantik kot..hahah

Acik berkata...

erkkkk ... uwekkkkk!
bluekkkk!

Miss Y and Her World berkata...

pergh bukan kata nak nak makn, pandang pun tak sudi.

perondajaketbiru74 berkata...

dalam keadaan darurat aku bedal jer

RepublicAku berkata...

kensel...tak order...boleh buat budak2 mengigau ni...keh3

yatie Awang berkata...

eee....macam mana ek, nasib baik kakak kurang minat kek, tapi kalau kek macam ni lah, tak makan seumur hidup pun tak apa

harrazdani berkata...

makan jer...best apa...makan tangan mata manusia..haha

kucarkacir berkata...

xde selera nk mkn..

Wanie berkata...

bagi free pun tak sanggup nak makan..

alif haris berkata...

belum mkn dah muntah .. uweekkk ! huhu

wan_cikgumuzik berkata...

kek menarik..!! kah kah kah kah.. sangat menarik..!! i like it..!!

Muhammad Faris berkata...

kalau orang lapar giler xkesah pun! makan jer! janji makanan! muahaha~
jom singgah my blog! http://www.akulahfaris.com

Arpiiz berkata...

haha, ni apa jadah buat kek macam tu..??

[sutera kasih] berkata...

makan sambil tutup mata la hehe

Liyana Zahim berkata...

Eeee buleh ke wat mknn cmni? Lau lam islam tak digalakan kan? Hehehe.. Yekkk wekkkk..

~~kimz~~ berkata...

memang x makan la.. nasib baik xsuke kek sangat.. heheheh

laskar pelangi berkata...

wow! menariknya kek..tapi gerun kot nak makan..terus xselera nak makan...werkkkkkk ..

Afikah Aziz berkata...

wekkkkk nk muntah tgk gmbr ni,xsanggup nk mkn eiiiii geli geleman huhu >_<

Awan Biru berkata...

Ada beberapa biji kek yang comel dan masih sesuai. Ada tu pulak menakutkan. Jangankan nak makan, tetamu pun pasti cabut lari.

cx's berkata...

euwww. seram aih. geli pon ade. erk~