ENTRI TERBAIK

Rabu, 6 Julai 2011

Bayangkan Andai Ini Terjadi Pada Kawasan Perumahan Anda??

Assalamualaikum..

entri neh diautopingkan..aku masa neh tengah layan bola maklumlah last match MSL antara sabah vs kelantan..Jom layan kat Arena 801..Gomo kelate gomo



p/s: See ur again

44 ulasan:

niena shopping2u berkata...

eee.. geli tgk darah ikan tu, cam darah..erk..

urm..akak xdpt tgk bola ^^

HAZWAN17 berkata...

mak ai mesti busuk bangkai ikan paus ni an

ArulchelseA berkata...

cuak aku bro..kih kih kih

Fathiah Hamim berkata...

ehh tak pahammm.. tuh ikan paus ke?? besau gilaaaa

~~Ticer Wann~~ berkata...

eei...geli nok..

cik pha berkata...

terus pengsan tengok darah+ikan y tak terbanyang

sergeant keroro berkata...

erk!

ape tu, geli~

KumbangDesa berkata...

ok..itu sgt tidak dialu-alukan.kalu KD la pemilik scoot yg agak2 comel tu, mesti bawak masuk court punye, saman 5.734 juta.btw, good luck to RW. *peace*

toyolkiut berkata...

hoho..
ni la agaknya d maksudkn abis manis sepah d buang..
erkk..

tngok bola ye.
sape menang..

Freaky berkata...

erk ikan paus ? gila kotor..

syrupmasin berkata...

errr..bapak lah doe,,ikan paus ke nih??

syarifahsidrus berkata...

erk,menakutkan. tak keluar rumah la macam tu

kiz berkata...

jap nak bayangkan..

Liyana Zahim berkata...

Eh nape bodoh sgt driver trailer tu?

Wanie berkata...

err ni darah ke taik ikan tu ke ape?huhu

Qaseh Qhaleef berkata...

eeyeekk !
ape tu ?

yatie Awang berkata...

oh nooo....ikan tu meletop ek

iPai berkata...

dia muntah darah ke ape tuh ?

Khairil berkata...

weekkk..mesti bau busuk hanyir sebab ikan tu meletup mcm tu...hehe..

TYNTHA LANA berkata...

urmm,da pernh tgk sblm ni..tapi..memang..yakkkkksssss.. yg peli, awat la bawak bangkai paus cenggitu..

alif haris berkata...

giloo !! knfem busuk tak hengat .. maw pindah rumah cmni ..

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

adeh , dah loya tekak ..

cucu umie berkata...

aishhh...xboleh blah tol drh dia mcm gitu.. dislike ah..

Bro ahmad berkata...

besar ikan paus tu..blog syuxer bro promosi..tahniah syuxer

kotak bulat berkata...

besa nya! errkkk..terasa nk muntah pulak..

pamie berkata...

erk,apsal dorang bawak bangkai ikan paus tu kat jalan besar..keluar semua usus-usus..weekkkk

kiwi berkata...

euwwwwww, kalu jadi kat tempat kiwi, seminggu tak lalu makan!

Shamsuddin Amin berkata...

mesti bau hanyir... huhu

ABU berkata...

makai..mampus..aku saman orng yg buat...

iPai berkata...

Muntah2 ni bawa balik buat sup ..

Mohd Yusuf berkata...

aku tak terbayang perkara mcm nie akan terjadi kat kawasan perumahan aku... he3

Rai berkata...

oo..husband akak penah cite pasal benda ni..ikan paus tu mati kat tepi pantai..diorg nak transfer ke tempat lain..on the way perut ikan tu meletup kat tengah2 pekan.. habis satu pekan bau busuk..diorg terpaksa ambik masa berapa lama tah nak cuci semua tu balik.. gila betul kan..

Acik berkata...

ops! haru sudah! bluekkkk!!

ghost writer berkata...

buat sup sedap gak tuh..mana tau leh kuatkan tenaga batin..pergh!

echaRierie berkata...

er...bau2..geli2..nak muntah pun ada..haha :D

syaz@rozelt berkata...

erk..muntah n pengsan dekat situ jugak..haha

Norhisham Nordin berkata...

umang aiihhh... mcm tangki pecah darah dia keluar cmtu... huhu... bau busuk derr..

Segmen Simple : Jom Komen Entry Saya

Bui Idzra Ryn berkata...

uweeeekkkk..bui muntah kat sini boleh..?ngeh2 *_*..geli nyer,mesti bau hanyir darah tu

dwaty berkata...

erk.... ni mesti kena saman ni... bawa barang tapi keselamatan tak jaga... habih keta org tu dari putih jadi colour merah...

ieda berkata...

adoiiii sure bau hamis ... kalau ini terjadi di kawasan umah akak .. akak pindah buat sementara waktu ! :)

harrazdani berkata...

busuk lagi membusukkan...;)

Anak Wak Mail berkata...

err..kalau la dia lalu kat kawasan perumahan aku,,kompem pengsan..wekkk..nak muntah tengok..

Terbelog berkata...

erk..
ngeri siut..

laskar pelangi berkata...

woooo! tak sangguplahhhh! mesti pening duk bau darah segalanya..busuk busuk!hanyir satu bandar kot ni...