ENTRI TERBAIK

Rabu, 22 Jun 2011

Tiada Perkataan Hari Rabu #2




49 ulasan:

echaRierie berkata...

perlu duit utk beli DLSR..hehe :D

Bro ahmad berkata...

hari bisu ke?
camera duit...XD

http://www.trioseposen.com/2011/06/hari-bisu-rabu-ni.html

Syuxer berkata...

@echaRierie boleh diterima gak tuh hehe..:)

Syuxer berkata...

@Bro ahmad urmm fenomena masa kini hahahah..setiap hari rabu,blog2 mesti ada terikut2 buh gambar yang tiada keterangan

ApiH berkata...

tak tau la apa nak tulis.. wordless...

Antara TnB dan lilin

rara pinkmafia berkata...

amik duet bli camera.heheh

syrupmasin berkata...

fuyoo..origami..

liyana berkata...

wordless..hehe

ArulchelseA berkata...

ada tk gmbr tukul besi hakim dibuat dri duit bro.. kih kih.. aku cari yg tu tk jumpa..

harrazdani berkata...

bermaksud...dengan dslr kita boleh buat duit....tp kadang2 dengan dslr juga kita boleh jadi membazir..;)

p/s dah habis byk kerna penangan dslr...huhu

kokser kokdam berkata...

dslr mahai tu

syaz@rozelt berkata...

komen x boleh wordless ke??hehe

~~Ticer Wann~~ berkata...

hmm... speechless.. :D

MG berkata...

wah.. kreatif...

Fathiah Hamim berkata...

lawa gila

Rai berkata...

macam mana nak lipat tu?

sergeant keroro berkata...

no money, no DSLR.

hehe XD

RedVixen berkata...

terlebih kreatif ni... :D

Mohd Izzar berkata...

speechless~~

alif haris berkata...

nk beli kamera gitu kene ade duit .. :)

Fyqa berkata...

speechless "-.-

Syuxer berkata...

@ApiHheheh nama pun gambar wordless mesti komen wordless gak kan hahhah

Syuxer berkata...

@rara pinkmafia betul tuh kalau xde duit xde kamera hehe..

Syuxer berkata...

@syrupmasin mujur bukan poligami hahaahha

Anak Wak Mail berkata...

smart gambar ni..dua2 aku tak de..=)

Syuxer berkata...

@liyana hahaha komen pun mesti wordless gak kan..heheh

Syuxer berkata...

@harrazdani itu boleh diterima pakai gak..dslr mahal gila kan...emmm kalau x pandai guna,urm cam membazir je

Syuxer berkata...

@ArulchelseA itu aku tak jumpa lagi bro..heheh..

Syuxer berkata...

@kokser kokdam ahahha mahal kot..

Syuxer berkata...

@syaz@rozelt heheh terpulang pada individu..hehe

Syuxer berkata...

@~~Ticer Wann~~ kalau saya mungkin speechless gak..:)

Syuxer berkata...

@MG ye itu memang kreatif..:)

Syuxer berkata...

@Fathiah Hamim hahah lawa tuh..coz cam kamera kan..

Syuxer berkata...

@Rai saya tak reti bab origami neh..just culik dari google heheh

Syuxer berkata...

@sergeant keroro betul2..nak DSLR free,gi rompak kat kedai kamera heheh..;p

Syuxer berkata...

@RedVixen ye memang terlebih kreatif..coz paling cikai saya reti wat origami ialah baju je..sekarang pun dah lupa cmner nak wat

Syuxer berkata...

@Mohd Izzar speechless too..:)

Syuxer berkata...

@alif haris ye..memamng kena ada duit kalau nak beli kamera hehe.:)

Syuxer berkata...

@Fyqahehe speechless gak..:)

Norhisham Nordin berkata...

terbaekkkk...

Liyana Zahim berkata...

A DSLR needs money!! Heheheheh~ Santeq syuxer!!

iPai berkata...

smart gile kamera .. uhhuh .. kretif neh .. kreatif ..

Qaseh Qhaleef berkata...

encik syuxer : dengan kamera dapat cari duit yg byk....

cucu umie berkata...

nak dslr kne ad wet..yes, duit memang pntg nowadays..

Mawar Berduri berkata...

duit untuk beli dslr!

atau

bentuk duit hantaran kawen.

hebat pemikiran aku nie.

Khairil berkata...

buat duit dengan kamera....hehe tu note berapa dollar?...

nurAMALLINA berkata...

Errr nak boleh?

Miecyber berkata...

Tapi bila nak komen terpaksa guna perkataan juga...adesss


SMS provokasi
Fenomena langit merah

Arpiiz berkata...

...
...
...
(komen pun nak wordless..hehe)