ENTRI TERBAIK

Rabu, 15 Jun 2011

Lelaki Berwajah Ular aka Medusa Versi Lelaki 18 SG

Assalamualaikum dan salam 1 ular..

Emm nak tengok muka lelaki yang berwajah ular??Bukan muka ular betul-betul..muka dia ada lagi tapi ada ular sekali join..Aku nak cakap pun tak reti gak neh..korang tengok ajelah..


Ni Ularnya yang akan join

Inilah lelaki yang nak jadi medusa aka snakeman

Percubaan untuk menjadi medusa level 2

Tengoklah dia!!Betapa tabahnya dia

Perghh itu ular hidup weh!!

Tak boleh nak bayangkan camner perit tak hidung tuh

Pada pendapat anda..ini ekstrem atau keje yang takde pekdah?

23 ulasan:

G3-lina berkata...

takde pekdah! haha

Fay berkata...

ade jugak manusia mcm nihh.. hehe

laskar pelangi berkata...

OMG! gerunnya tengok gambar tu.... eii..cam mane lah rasa ada ular dalam hidung. Tuhan dah bagi hidung elok elok. boleh plak kasi ular masuk dalam hidung.....geli geli geli...

~~Ticer Wann~~ berkata...

huish..geli + seram..


Ticer suka tengok...korang?

cik azeya berkata...

eei gelinye. gelinye. saket kot. =.=

ArulchelseA berkata...

ni boleh mati tercekik ular ni... kih kih kih

nurAMALLINA berkata...

Tak lalu makan eihh gini! Haha

echaRierie berkata...

cari nahas dan extreme..hehe..
x hensem pong..wakaka ~

syrupmasin berkata...

perghhh..berbual doe laki nih..

Cik Rose Cute berkata...

Eeei!...takutnya tengok...menyeramkan pun ada...sanggup buat apa saja nak glomour...

Aisyah Aina berkata...

takde pekdah langsung...dia ni ada masalah mental kot....hahaha XD

PenDekAr LauT berkata...

Perghh.. Banyak lagi cara nak cari rezeki.. Bukan samapai menyakitkan..Huhh

Fathiah Hamim berkata...

mashaAllah. dua ekor ke tuh? eee ular ijau laa yang paling tricky kott.

yatie Awang berkata...

tak tahu nak bayangkan perit atau tidak tapi kakak rasa nak muntahlah pulak...eeee...

Miecyber berkata...

Karena nama.....

Spratly bergolak ,risiko konflik 6 negara

Jiejah Gorjes berkata...

tanak tgk bace separuh terus komen sure ngeri kan

Khairil berkata...

Ini kerja yang tak da pekdahnya dan gila...

ular tu mesti pening gila bila lalu celah-celah hidung dan resdung dia..uweekk...

shameel Iskandar berkata...

ni kira menyeksa tubuh badan dah ni. hahaha

cik bulan berkata...

geli gheleman eden

alif haris berkata...

mak aih .. beasr lobnag hidong sampai muat ular tu klua masuk dgn selambanya .. hiks~

cucu umie berkata...

oits, xpernah dibuat orng lol..serius manelah mamat tu dpty idea tah..pelik tol..

Anak Wak Mail berkata...

iyer..ngerilah..tak suke3x..haha

pamie berkata...

siap keluar air mate dah tu..isk!