ENTRI TERBAIK

Khamis, 9 Jun 2011

Lagu neh aku tak paham tapi buat air mata aku jatuh--Anyone?

Assalamualaikum..

Emm today aku hanya mahu blogwalking dan tanya khabar je kat semua bloglist aku dan juga blogger2 lain..Apapun aku hari ini ingin sharekan satu video yang buatkan aku menangis walaupun aku tak paham bahasa dia..Rancangan tersebut ialah Korean Get Talent..dan aku suka bab2 rancangan realiti yang ada Get Talent neh..heheh..yang len boleh pi dok diam2..Meh kita usha dan dengar video neh..Peserta neh Sung-bong Choi namanya..




Amacam..gugur tak air mata korang??Aku pun gugur gak weh~~syuxer

25 ulasan:

Aisyah Aina berkata...

ishk....kesiannya...dari kecik duduk sorang2...

miera berkata...

T-T sedih

syrupmasin berkata...

ta nakk sedeh gile pulak kisah hidup dy..adoii

SYARIFF HAIKAL berkata...

blogwalking jom)

nana riduwan berkata...

speechless..

budakkampung39 berkata...

aku belasah ko. siot!!ko buat aku nak nanges...cisss!!!!dush3!!!!

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ berkata...

alaaaa~ tenet ca slow..xleh tgok! grr.... :/

Anak Wak Mail berkata...

hahaha..nak gugur jugak la air mata ni..walaupon sebenarnya video kena block..adehh..hehe

cik azeya berkata...

memang betul2 berbakat ni. ^^

cucu umie berkata...

sedih bro.. :-(

Inspirationalefeks berkata...

ohh mesti punya isi hati yang tersirat..

delarocha berkata...

keperitan hidup mengajarnya menjadi lebih kuat

HAZWAN17 berkata...

tahan-tahan jangan bagi gugur

echaRierie berkata...

huhu..
sgt sedih..nangis trus bha sy lps tgk VC ni..
touching sungguh..hehe :D

Khairil berkata...

kuatnya azam dia...

Ain Zulaikha berkata...

tak best lah tak dapat tgk video... T__T bodben limited..

alif haris berkata...

urrghh air mata tumpas .. huk3

zacky786 berkata...

bagus laa die .. smagat cmni la yg kita nk ..

Odah + One = OdahOne berkata...

kalo tgk muka xsangka suara dia best cmtu...hoho...dont judge a book by its cover...

Fathiah Hamim berkata...

sape tak nanges,hati batu! tisuu berpeket-peket kot habes.

FIRDAUS HUSAIN berkata...

terbaik...sungguh luhur,,,,

normi nieza berkata...

huhuk...mmg aku tak faham aper dia nyanyi...tp sdih part dia citer kisah hidup dia 10thn dulu...syukurlah dia jd org yg bermotivasi....

fadh leyanie berkata...

tatkala melihatnya..hati berasa pilu..sobs

ABU berkata...

bagus..

RedVixen berkata...

cess... tetiba habuk masuk mata.... T^T