ENTRI TERBAIK

Ahad, 12 Jun 2011

Kekalahan yang pasrah dan memeritkan

Assalamualaikum...

Selamat pagi all..hati aku sedih woo..mood down..Kelantan terus kempunan untuk memiliki Piala FA Edisi 2010/2011 pada tahun ini disebabkan kelekaan pemain-pemain Kelantan mengawal tempo permainan pada minit-minit akhir.Soal integriti pemain-pemain tidak harus dipersoalkan kerna kita sudah nampak kesungguhan pemain-pemain bermain dengan bermati-matian..

Tapi yang menjadi ketidakprofesionalan ialah penyokong yang lempar mercun aka bedil ke arah penjaga gol Terengganu malam tadi. Kerana tindakan tolol/bangang/bodoh/bahlul dari kamu menyebabkan tempo permainan menjadi terjejas. Dan juga menyebabkan masa tambahan 4 minit terpaksa ditambahkan akibat ketololan kamu..Kamu tak rasa malu ke?Kamu telah berhutang maaf dengan seluruh penyokong Kelantan..Ketahuila andaikata ada penyokong Kelantan dan Terengganu yang tidak memaafkan kamu,memang panas perut,panas hati dan panas otakla kamu..Itulah kamu..kecik2 x nak belajar ABC,besar2 dok main mercun jah..aiiiiiihhhh rasa nak lempang je orang yang men mercun..

Bertaubatla kamu wahai orang yang main lempar mercun semalam..

Apapun tahniah untuk skuad pasukan Terengganu..Pasukan anda juga hebat..

7 ulasan:

josrevalution berkata...

malu lah sbb smlm angaran aku kelantan yg menang.hahaha..rupa2nya salah pula..mungkin kelantan tu terlalu megah tu pasal lah diorang kalah kan..hehe..nth lah
tips mengetauhi berapa lama pc/laptop berkerja
tips menjaga privasi di alam cyber

Freaky berkata...

malu jadi kelate. bukan sbb kalah. tapi baling mercun.. aduui

cucu umie berkata...

tidak mengapa..yang penting terengganu telah berjaya menjulang piala tersebut..incya-Allah next session, kelantan boleh try lg.. btw, herm xptot kot peyokong tersebut begitu..kan dh mencalarkan permainan shje..

Mrs.Yie berkata...

rileks la..kita kan adik beradik.. :) kemenangan ganu kemenangan kelate juga..hehe

echaRierie berkata...

haha..no komen psl match..
but i like ur words - 2nd last..hahaha ~ hebat syuxer ! :)

Khairil berkata...

sikap segelintir peminat fanatik yang bodoh begitu menjejaskan tempo permainan pasukan Kelantan dan secara tidak langsung memberi advantage kepada lawan...

Inilah yang dikatakan sokong yang membawa rebah...harap penyokong2 kita lebih matang dalam hal-hal ini...

p/s: teringat kembali insiden pancaran laser dlm perlawanan Malaysia Indonesia dulu...

laskar pelangi berkata...

ades!
sedih gak xmenang. huuuu~~~
walau tak tgk pon semalam ..hee