ENTRI TERBAIK

Selasa, 14 Jun 2011

Jom Pelihara Biawak Mutant aka Jom Bina Crocodial Farm

Assalamualaikum dan salam 1 biawak mutant

Emm dah puas pelihara ayam,itik,serati,angsa,arnab,kerbau,biri,lembu dan sewaktu dengannya??

Jom pelihara biawak mutant aka buaya hehe..meh tengok ada orang pelihara dorang..


Dorang tengok cam biawak je

Perghh ni buaya neh weh..bukan biawak

Selamba je pakcik neh bagi makan camtuh

Korang tengok gigi tuh..bukan gigi palsu tuh

Perghh malu weh..budak2 situ rileks je..kita dah pengsan kot

Perghh bersantai gini memang kool

Naluri membunuh tetap ada

Inilah ladang dia..err taman ke?

Emm dorang wat cam tunggang kuda je..


Amacam..ada rasa adrenalin nak cuba hobi baru ini..Lumayan bisnes neh...cuma risiko dibaham je..heheh..takpe insurans tinggi boleh cover kot..

19 ulasan:

Freaky berkata...

haha kene ngap sekali baru la x jadikan peliharaan

syrupmasin berkata...

errr..gile ahh..ta pasal2 je kene makan nnt..

ArulchelseA berkata...

dri kecik main ngan buaya..dah biasa diaorg ni..bleh betepuk tmpar ngan buaya..

rara pinkmafia berkata...

erk! agak2 sket bro.hehehe.insuran pon xdok ni.nk tunggang cm tu je?hebakk.

Anak Wak Mail berkata...

buaya memang boleh jinak..tapi dia tetap buas..tibe2 teringat cerita ice age yang dia nak bela anak dinasour tu..=)

tabikk springg lah dengan diorg nih..hehe

Terbelog berkata...

aku x boleh la binatang2 mcm ni..cicak pun aku kantoi..haha

echaRierie berkata...

erkk..takmau2..haha..
tgk pn dh takut..haha

Fathiah Hamim berkata...

adeh deh deh. ngilu je nengokk.

cucu umie berkata...

alamak..berani nyer diorng bt mcm tu..aduyai, kalau ayie agk nyer dh lari kot..weakaka

CikAizA berkata...

syuxer.. belikan aiza sekor... pasal nak soh dia telan jiran sebelah umah... hahahahha

Aisyah Aina berkata...

haishhh! rasa macam nak cari satu jugak la nak pelihara kat rumah :D

Miecyber berkata...

Berani diaorang...

Jom bela katak jugak...

Katak boleh rawat Kanser

RedVixen berkata...

diorang ni takde keje lain ke... wowowowowow T^T

shopping2u berkata...

blog anda best..xcaye?meh tgk sini
http://www.my-shopping2u.com/2011/06/blog-yang-telah-dikaji-selidik-tadi.html

Khairil berkata...

lepas ni cadang nak bela buaya pula kat bendang....haha

kotak bulat berkata...

errr.. sungguh2 berani.. ni yang nk satu ni..hehehe

alif haris berkata...

perghh gile ah binatang ni pn nk dibela .. skali dia ngap kepala ilang tawu lah .. hhuhu

mOon jOhari berkata...

...hebak! hebak!

Rai berkata...

tudiaaa..boya buat summersault ke tu..ganasss...