ENTRI TERBAIK

Ahad, 12 Jun 2011

Gambar Bergerak Yang Saiko tapi Kelakar

Assalamualaikum dan salam satu 1 malaysia

Pagi neh aku masih lagi sedih tapi hidup mesti diteruskan..Jadi untuk hiburkan hati yang pasrah dalam lara ini, aku ingin mempersembahkan satu gambar bergerak yang bapak saiko..hahahah..kelakar weh..

Apa yang kelakarnya?

Ianya bukan video tapi gambar  bergerak yang bila mana anda cuba gerakkan cursor mouse kat hidung dia..n tengok pe akan jadi jadi..sungguh amazing dan kelakar...hahahaha..


Better right klik dan pilih new tab heheh

Amacam korang?dapat tak korek hidung dia,...Hahahahha

25 ulasan:

echaRierie berkata...

hahahaha..
gerammm.. !

Jiejah Gorjes berkata...

x dpt pun asyik kena smash jer huhu

Cik Jah berkata...

hahahaha.. nice... mmg geram.. rasa nk ikat jek tgn org tu.. huhuhu

delarocha berkata...

ceh !!

cucu umie berkata...

memang xboleh blah..cboleh kot nak korek idung dia..wakak ad anesiatidf supye dia diam..hauhau

ABU berkata...

hahahaha klakar..courser pun begerak kalau dah kena pukul..

Khairil berkata...

tgk dekat baju dia tulis apa...

syrupmasin berkata...

haha..cehhh :D

kotak bulat berkata...

dah cocok2 hidung dia.. heheheh

Miecyber berkata...

Memang saiko ooo... hahahahaha

zionis cipta gempa hapus al-Aqsa

RedVixen berkata...

aku cuba lalukan cursor kat dia cepat2 banyak2 kali.... dia macam tengah buat dikir barat... kah3

yatie Awang berkata...

best jugak kacau dia...haha

HAZWAN17 berkata...

hahaha sengal giler

ZORA berkata...

hahaha..susah la..asyik kene penmpar je..

best2..:P

~HanAlia berkata...

huhu xleyh blah

ArulchelseA berkata...

cuak aku bro..kih kih kih kih

Aisyah Aina berkata...

geramnya tengok muka dia..macam nak lempang je :)

amny berkata...

alamakkk...xdpt tgokk...tnt sloww....huhuhuh

Anak Wak Mail berkata...

tak de kerja la dia ni..duk situ je..pandang kiri kanan..tak penat ke??haha

nadira shahid berkata...

haha, idea yg bagus dikala bosan.. mau je NS smackdown ini olanggggg ;p

mOon jOhari berkata...

..hahahhahahahahahahahahahhaahahahhahahahahahahaha.......
dOk gelak guling2 sorg2....

nana riduwan berkata...

hahahha..syuxer..sori lame x jenguk syuxer..rindu nana??bhahahah,..

neway..nana dapat sntuh la hidung dia..sila kagum.. :)

nana riduwan berkata...

hahahha..syuxer..sori lame x jenguk syuxer..rindu nana??bhahahah,..

neway..nana dapat sntuh la hidung dia..sila kagum.. :)

Terbelog berkata...

lama tunggu baru dapat bukak haha..bunyi tepok tu x tahan

cx's berkata...

haha! bongok la org ni. haha. geramm gile! haha