ENTRI TERBAIK

Jumaat, 3 Jun 2011

Followerku ke 777

Assalamualaikum dan salam  1 "lucky seven"...

Entri untuk awal pagi ni (sebenarnya malam tadi tapi terpaksa ditunda berikutan aku pegi jalan2 dengan keluarga kak aku), aku nak wat review khas untuk followerku yang ke 777 iaitu Cik Yana(",). Ini interface blog dia..aku ambek header je lagipun header dia dah cun..Jom tengok..

Header blog yang cun
Blog yana ini sungguh simple dan seolah-olah bentuk cam sebuah buku satu muka surat hehe..Jadi ia kelihatan menarik untuk dibaca. Tuan dia pun ramah dengan pengunjung yang singgah ke blog dia..Pasti akan dibalas kunjungan..yang penting dia jujur dan tak sombong..Tuan dia pun cantik orangnya..Follower dia ramai tau 1448 dan terus counting counting counting..Jadi kalau nak mintak panduan dan nasihat tentang dunia blog atau kehidupan, bolehla mintak dengan dia..Klik kat bawah untuk singgah atau usha blog yana.



Dalam tidak sedar, blog aku dah ada 779 dan masih counting counting counting ntah sampai bila..begitu cepat ia mencanak naik..aku dulu2 bila nak start berblog secara aktif..followerku just cikai2 je dalam 20 orang je..Bro Khairil aka blog maidaribendang.blogspot.com adalah orang terawal yang pernah bersama aku mengharungi liku-liku kehidupan sebagai seorang blogger heheh..Jadi pada pandangan aku..follower ni just nombor aje..yang penting kepuasan dan kesetiaan follower yang kerap singgah blog kita..itulah erti sebenar kepuasan yang blogger dambakan..aku jamin konsep setia neh kalau diekstrakan bersama sikap ramah, insyaAllah..akan terlahir hubungan persahabatan secara maya..malah boleh dizahirkan ke alam nyata  atau lebih ekstrem boleh dijelmakan ke alam perkhawinan..

p/s: Sori yana coz saya lewat nak publish entri ini berikutan kesibukan saya terpaksa keluar berjalan2 bersama keluarga kak saya..

9 ulasan:

CikYana(",) berkata...

THankk you
Terharunyeee

:))

RedVixen berkata...

tahniaahh! keep up!

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ berkata...

ish~ jelesh2! ca nyer follower sikit jer..tp naseb ade pembaca..kalo xde lagi la sedeh..huhu..

jom singgah sini..
http://cikduyung.blogspot.com/2011/06/andai-si-kecil-mampu-bersuara-sebelum.html

Freaky berkata...

wah cool da 700++ dan lepas ni jadi 1000 pulak.. tahniah

Rozuan Ismail berkata...

tahniah,next target plak 888

Liyana Zahim berkata...

Sy nk wat stu blog lg ar pahtu aim folower yg ke 999.. Baru mafia! Hahahaha~

Mohd Yusuf berkata...

aku tak tahu la bila bleh sampai 777 follower...hahahaa

mOon jOhari berkata...

happy blOgging!

cucu umie berkata...

betol3x..ayie pon sekrng berase puas..xkisah sgt followers naik @pon tidak..yg pntg dpt blogwalking kt blog orng and dpt input sikit..hehe