ENTRI TERBAIK

Sabtu, 4 Jun 2011

Fesyen Seluar [ GAMBAR ]

Assalamualaikum dan salam 1 malam yang berburuj

Kali ni gambar fesyen seluar budak lelaki errr budak perempuan pun ada gak ke??..Turutan fesyen dari era 1990an sampai 2030an..Korang rasa betul tak..emm ni lawak ke kebenaran???


Bagi aku, ni lawak dalam kebenaran hahahahah..memang ada benar pun kerana sudah terbukti kita sudah melihatnya dimana2 kan..aliran fesyen masa kini semakin gila dan tak tercapai dek akal..

Kalau boleh, dorang nak bogel pun takpe atas dasar tiket SENI!! Sekarang dah ada orang bogel sana sini..Gila sekarang dunia neh!! 

Kredit to: GraphJam

22 ulasan:

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ berkata...

agegegee! adoiii......makin londeh..macam xde pinggang..hehe..syuk jgn jadi camtu tau! :P

Freaky berkata...

hahaha pasni tak pakai seluar da..

Kegilaan Sekarang

Amira Chan berkata...

Last last pakai sluar dalam kat lua je cm superman. hahha

echaRierie berkata...

hahahaha..
macam2.. :)

Liyana Zahim berkata...

sKRG RMAI DA JD MGSA FESYEN jugak.. Eh nape caps lock itu? Biarkan shj la ye.. Hahahah..

cik azeya berkata...

ahahha. lame lame tak pakai seluar. pakai cawat je. -.-'

kehkeh

awk, thanks komen kat blog saye. hehe. saye letak blog awk kat bloglist saye jugak ye. :)

ZORA berkata...

zora sokong...

dunia semakin aneh...:)

syrupmasin berkata...

haha..baru style :D

Alin berkata...

hehe ;P

Khairil berkata...

sekarang ramai yang berseluar tetapi macam bertelanjang terutama sekali yang perempuan kalau kita tgk dari belakang masa dia duduk boleh nampak lurah....

bella_bumbum berkata...

yeahhhh betol. budal lelaki ni dahla badan macam papan lapis pakai seluar alahai macam kat kedai tu jual saiz xxxxxl je. sat lagi kalau orang tarik seluar memang nmpk segala galanya. haha

nik lan nik mat berkata...

2030 tu org da x pakai pape da wei

Inspirationalefeks berkata...

thu zaman dulu2 xde.. pkai spender je .. pstu lepas 2040 .. xde guna spender kot ..ahaha

alif haris berkata...

tahun 2100 kelak .. orag kelua da tak pakai seluar ! hehe

Aisyah Aina berkata...

lelaki memang macam tu..hahaha

khaifaiz berkata...

itu tandanya sudah kembali tidak bertamadun...

HonEyBuNNy berkata...

macam2 fesyen la sekarang neh....

zacky786 berkata...

haha.. kenapa 2030 tu .. kikikii.. xleh bla.. :P

LiLy @ MumMyQiStInA berkata...

hahaha..mcm2 Fesyen ada.. :D

kiwi berkata...

haha..betul jugak. lawak pun ada. Tapi fesyen selalu berputar macam roda.

RedVixen berkata...

kah2... baik xyah pakai seluar!

Miecyber berkata...

Perli baik punyer...hahahaha


Tikus gergasi