ENTRI TERBAIK

Selasa, 24 Mei 2011

Website Hina Islam--Kita tengok aje??

Assalamualaikum...

Entri ekspress nih..aku malas nak citer panjang2..korang tengok gambar2 di website yang telah MENGHINA Allah s.w.t dan Nabi Kita, Rasulullah s.a.w dan islam ni...



Korang boleh adukan benda ni kat SKMM..Klik sini untuk buat aduan..biar website tuh kena ban pahtu kalau rajin,wat repot polis sekali..

Aku rasa nak lempang je "makcik" tuh yang hina Islam..semoga Allah s.w.t beri hidayah kepada "makcik" nih..aku pun tak tau samada dia ni saje nak provok2 untuk naikkan kemarahan umat islam..yang pasti gaya dia bercakap dia cam orang malaysia..

p/s: Aku sedih melihat benda ni..tau tak agama kita diperlucahkan sedemikian hukhuk..sebenarnya ada lagi gambar teruk tapi aku xnak upload coz terlalu mengaibkan huhu..

18 ulasan:

mcm ni lah berkata...

tu keje orang yang perlukan perhatian,. orang yang nak femes dalam sekelip mata dan org yang takde visi dalam membuat entry,.
lagi korang layan lagi la dia suka,.
tapi kasihan tengok org yg mcm tu mungkin dia perlukan pedoman untuk hidup,.

Freaky berkata...

website ceni x lama. jap lagi kena hack la tu. :)

Syuxer berkata...

@mcm ni lah agak gak benar kata bro...mungkin dia ada masalah mental kot..memang kasihan pun..arap2 ada la orang sudi dera mental dia yang dah rosak tuh

Syuxer berkata...

@Freaky wajib dah kena hack pasni..paling bagus kena ban..paling amat bagus kena tangkap ngan polis...

Khairil berkata...

satu perbuatan yang kurang ajar yang tidak menjaga sensitiviti umat islam.. jom kita godam website tu....

Syuxer berkata...

@Khairil ye memang betul..memang nak cari pasal ngan orang islam tuh..nak je saya hack website tuh..tapi apakah daya..ilmu hacking takde..hukhukhuk..

Khairil berkata...

aku rasa berbara la dgn mangkok hayon tu....hari tu aku baca dia buat page kat FB...patut manusia mcm ni dah kena tangkap under ISA...kita tunggu nanti... ada tindakan yg akan diambil oleh pihak berkuasa...

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ berkata...

makin banyak kan benda2 nie..memang geram la..macam nak sula jek org yg ckp semua yg buruk tu...bukan buruk lagi, keji dah..huh

~~Ticer Wann~~ berkata...

sakitnya hati...

ArulchelseA berkata...

org gila ni bro...
hantu siang btul yg buat ni..

~~Ticer Wann~~ berkata...

sakitnya hati tengok blog tu...

khalidahmacambaguss~O_o berkata...

astaghfirullah.. semoga manusia yg paling cilake dan haram jadah tu mendapat hidayah dari Allah utk bertaubat dan berubah.

akhir kata. memang cam vavi "makcik" tu. aku doakan moga dia sempat bertaubat sebelum dia mati.

Rozuan Ismail berkata...

tapi korang rasa "mak cik " tu betul islam ke x?

mcm ni lah berkata...

jom tengok design baru blog saye,.. skrg suda pakai flash header,.

Anak Wak Mail berkata...

kesian kat orang tu. tak tahu la dia Islam ke tidak. kalau dia Islam harap2 dia sempat la bertaubat.

malas nak tgok blog dia.buat aku rasa nak lempang dia je..hehe..=)

echaRierie berkata...

MasyaAllah..
tiada kerja lain bha org2 mcm ni..
harap2 dapat balasan kemudian hari..
hoho~

SHM berkata...

klu org dah takde sivik , mmg cmni lah . tp x bole bkk plak website die .

gadis statik berkata...

sedih bila bace blog tu.takot lansong.....
harap dia sempat bertaubat.kalau tak mmg azab laa di akhirat nanti.