ENTRI TERBAIK

Ahad, 8 Mei 2011

Software best untuk blogwalking

Entri pertama untuk hari ini, saya ingin mensharekan satu software yang ringan, simple, mudah dan ekspress untuk membantu anda berblogwalking..Ia dinamakan BLOGWAKING V1.6..Benda ni ringan je dan tidak menjejaskan sistem komputer bahkan bukan malware,or any threat la k..Jom usha..

Ini mengenai kata-kata tuan punya software ini..


Blog Walking Version 1.6
Perisian ini adalah percuma dan boleh di edarkan kepada kawan-kawan. Pihak kami tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kerosakan pada komputer/laptop anda dan juga laman web anda sepanjang penggunaan perisian ini. Kami telah mencuba dan menguji perisian ini menggunakan antivirus dan tidak ada sebarang virus dikesan. Sebarang ralat yang terdapat didalam perisian ini hendaklah dilaporkan kepada saya untuk diperbaiki bagi version seterusnya.


edy
edy_c9@msn.com
YM: edy_c9


Laman web: http://blog.sepaku.net 


Download software kat SINI

Sebaik sahaja awak selesai download, awk right click dan pilih Extract to Blog+Walking+1.6 dulu..pahtu ia akan bina folder yang bernama Blog+Walking+1.6 dan awak buka la folder tuh dan pilih blogwalking.exe cam kat bawah


Keterangan:-

*lesen.txt-kata-kata ucapan tuan punya software

*link.txt-senarai url yang awk hendak blowalking--awk buka itu pahtu awak padam semua dan awak masukkan link yang awak nak blogwalking(better masukkan blog yang selalu singgah kat blog awak--jimat bandwidth)

*readme.txt-kata-kata perasmian yang upload file ni..

Ini pula interface dia--dijamin user-friendly la gak..Kat bawah ni, saya punye url dekat dengan 300 la gak..sekarang dah 184,ini bermakna saya dah blogwalking sejauh 116km..gila jauh berjogging weh..last-last saya ambek keputusan nak blogwalking yang singgah blog saya je..heheh


Bila awk klik salah satu url yang telah awak copy dan paste dalam link.txt tuh, satu default hompage akan dibuka secara automatik. Saya punye default homepage ni mozzila firefox walaupun saya guna adik tiri dia..google chrome..

Jadi benda ini bukanla cheats codes yang memudahkan anda blogwalking semua url kat atas dalam satu klik..Dengan kata lain, benda ni cam file yang menghimpunkan url-url terpilih oleh awk untuk blogwalking kemudian hari.. 

Andaikata awak ada 10 url kan..pahtu ari ni awk just blogwalking 2 url je..besok bila awk nak blogwalking balik, dia bukan tunjuk 10 url tapi 8 url setelah tolak 2 url yang telah awk blogwalking...

Andaikata awk dah abis blogwalking ke semua url-url, benda ni akan refresh balik url-url yang awk telah copy paste dalam link.txt tuh (cam asal).. kiranya sampai kiamat atau awk mati atau blog awak kena removed, benda ni akan dok men ulang-alik tayang url-url yang awk pilih melainkan awk nak tambah beberapa url baru..

URL ni bermaksud alamat blog orang tuh..bukan ubat racun lalat..heheh


*Harap awk semua faham coz saya tak reti nak mengajar hehe~~syuxer

Tiada ulasan: