ENTRI TERBAIK

Khamis, 19 Mei 2011

Photo yang terpanjang di dunia agaknya..

Assalamualaikum dan salam 1 bima sakti..

Entri untuk pagi ni cukup simple dan santai serta ekspress mahupun ringkas.. Gambar yang disnap ini mungkin yang terpanjang..tak taula sama photoshop, croshop, editshop, saya tak tau..janji layan..Kalian tau kan tempat mana ni kan..


Klik gambar ini untuk melihat saiz sebenar ia

Panjang tak?heheh


*Camner dia ambik gambar camni eh?~~syuxer

20 ulasan:

::Mastura Zakaria:: berkata...

memang sempoi...dia drag kot...size tu..hihi

avantgarde14 berkata...

nie edit nie.... huhu.. photoshop pon bley gak....

Syuxer berkata...

@::Mastura Zakaria:: tuh ar..kalau betul2 panjang..ntah kamera pe dia guna hehe

Syuxer berkata...

@avantgarde14 saya pun gitu gak heheh

toyolkiut berkata...

pendek je TK tngok..
sejengkal je..
hehe..

rara pinkmafia berkata...

pakai photoshop ni.rara penah tgk org buat.dye tangkap gambar tu manyak2,then sambung kan pakai adobe. =)

ArulchelseA berkata...

Ooo..ini aku tau ni ..dia guna kamera hp 33sekupang ni..hehehe..

cuak aku tgok..

tangan dalam seluar!! berkata...

terbaek!!!!!

http://tangandalamseluar.blogspot.com/2011/05/perkara-yang-photographer-tak-patut.html

dwaty berkata...

australia kan????

fadh leyanie berkata...

ni edit..drag sampai 3km pon bole..

Myzul berkata...

wah..panjang..mybe photoshop nih :)

Syuxer berkata...

@toyolkiut hahah lawak la TK ni heheh

Syuxer berkata...

@rara pinkmafia emm ramai cakap photoshop..:)

Syuxer berkata...

@ArulchelseA ganah gila hp tuh hahah

Syuxer berkata...

@tangan dalam seluar!! memang terbaek kalau tak photoshop eheh

Syuxer berkata...

@dwaty betul2..australia sydney..:)

Syuxer berkata...

@fadh leyanie 3km??hahahh berapa hari baru siap hehe

Syuxer berkata...

@Myzul majoriti mengatakan photoshop..jadi pendapat anda diterima ...:)

SHM berkata...

edit pki photoshop settle . senang jek nak buat nih .

kucarkacir berkata...

cmner jadi pnjg ye?