ENTRI TERBAIK

Rabu, 25 Mei 2011

Minyak Sapu Kegunaan Harian

Assalamualaikum dan salam 1 terima kasih kerana tak naikkan minyak dan letrik

Terlebih dahulu aku mau ucap tq banyak2 kat kerajaan kerana tidak menaikkan harga minyak petrol dan tarif api letrik..Camni baru rakyat tak emo-emo..hehe tq sekali lagi..

Bukan pasal itu aku nak potpetpotpet..aku nak citer pasal minyak yang menjadi kegunaan harian korang..heheh..Kira minyak sapu kat badanla..Well kita tengok gambar2 dia ni k..dan korang sendiri akan tersenyum yang korang pernah guna..Jom usha..


Minyak gamat--untuk rawat luka-luka dan macam2la janji korang jangan wat minum



Minyak panas kayu merah--panas gila neh..meh siram gitu,memang masakla body korang..heheh



Minyak Kayu Putih--Pekat sikit--tapi panas



Minyak kayu putih gak tapi air dia cam air mineral--nak try minum kot2 boleh jadi HULK



Minyak Cap Kapak--Kemestian untuk jalan jauh2 atau kaki muntah pening bla bla bla


Minyak Mestika--pilihan ramai heheh



Minyak Yu Yee Cap Limau --ubat rawat sakit perut untuk bayi yang sedang kembung perut



Tiger Balm--untuk rawat sakit perut--selsema dan sebagainyalah


Semua kat atas tuh pernah aku guna..dijamin berkesan untuk kegunaan luar sahaja..untuk kegunaan dalam sah sakit mental otak tuh..nak mampus telan ubat2 ni?..kan mengelupur cam kena sawan tenuk kan naya..heheh..

Kredit gambar: Google


52 ulasan:

syrupmasin berkata...

wuahaha..sawan tenuk..tapi betol la..sume ubat nih penah gune dah sekarang pon maseh gune..haha :D

Piah Becok berkata...

hahahaa.. semua tu pun aku penah guna. lagi satu aku penah guna minyak ular, kaler hijau. bapak panasss......

terbaru: .download.

Miecyber berkata...

Saya pilih Bank Rakyat...

Pandangan rakyat Australia mengenai Lynas.( Dengan sarikata )

Miecyber berkata...

Saya pilih Minyak Afiat...

Pandangan rakyat Australia mengenai Lynas.( Dengan sarikata )

Ibnbakr berkata...

Teringat zaman study dulu,kdg2 kuat bau minyak angin.. rupanya ada classmate buat guna xnak mengantuk dalam kelas.. :)

rara pinkmafia berkata...

aah kan.minyak tak jd naik kan?hmm lega rasa.rara mcm tak caye masa dgr td.tp kalau betul ok lah.

ArulchelseA berkata...

minyak but but tk de ke bro..hehehe

Anak Wak Mail berkata...

cuba try minyak jerangau merah..macam berkesan jugak..sapu je tak payah urut2..=)

kotak bulat berkata...

suke pakai minyak gamat :)

kotak hitam berkata...

semua benda penting... memang satu keperluan di masa kecemasan...

HAZWAN17 berkata...

kalau kena urut dengan minyak panas memang best

Khairil berkata...

minyak gamat sangat sesuai utk luka-luka ringan mcm pisau terhiris jari luka dia akan bertangkup kembali, tapi kalau potong sampai putus tak tahulah boleh melekat balik ke tidak....kalau buat sapu tak boleh belah dengan bau dia...

minyak yang paling rapat dengan aku sekarang ni ialah minyak cap kapak dan minyak RON 95...haha

Liyana Zahim berkata...

Adakah anda pminat minyak yg tegar? Hahahaha.

Khairil berkata...

minyak gamat baik utk luka-luka seperti jari terhiris dengan pisau luka dia akan bertangkup kembali...tapi kalau putus tak tahu lah boleh ke tidak...

Minyak yang menjadi sahabat sekarang ni ialah minyak cap kapak dan RON 95...hahaha

ArulchelseA berkata...

khairil minyak masak rapat ngan sapa..ngan org rumah je ke..kihkih

syuxer minyak lintah satu...kah kah kah ...

toyolkiut berkata...

minyak masak seri murni dan minyak kelapa dara mmg ada kt umah TK..
hehe..

bnyk2 minyak tu yg cap kapak punya mmg ada tepi katil ni..
tido mlm2 kot2 pening ambik sapu je..

Syuxer berkata...

@syrupmasin sawan tenuk tuh kira penggunaan bahasa paling sopan semungkin hahha..memang ar benda ni wajib kena ada..hehe

Syuxer berkata...

@Piah Becok owh..yang tuh aku pernah gak guna..memang ar panas woo..cam siram air pnas je..

Syuxer berkata...

@Miecyber Bank Rakyat??apa tuh..

Syuxer berkata...

@Miecyber minyak afiat?sungguh naif ku tak minyak pe ni huhukhuk

Syuxer berkata...

@Ibnbakr saya pun pernah camtuh hehe...bau kuat kadang2 x menyelesakan gak..

ArulchelseA berkata...

komen aku hilang ke td bro..yg last aku de komen lepas liyana tu.. aku mintk minyk lintah..
minyk but2 lain bro..
tk pe lah..mungkin komen tu td aku tk tekan terbit kot..

Syuxer berkata...

@rara pinkmafia betul minyak tak naik tadi..kalau tak memang kaw2 kerajaan kena booooo nanti heheh

Syuxer berkata...

@ArulchelseA minyak but2?minyak lintah ke tuh..heheh..aku xde ubat tuh..n x pernah lagi guna hehehe..panas tak ubat tuh?

Syuxer berkata...

@Anak Wak Mail sapu gitu je?x yah urut2?kalau gitu cam simple je..memang sesuai untuk ore men futsal tuh...heheh

Syuxer berkata...

@kotak hitam memang pun..kalau tak nak sapu ngan apa kan?sapu2 nanti kuar daki heheh

Syuxer berkata...

@kotak bulat pilihan awk memang bernas..tpi saya respek dengan kemampuan awk menahan bau kurang menyenangkan dari gamat tuh heheh..:)

Syuxer berkata...

@HAZWAN17 betul tuh bro..baru rasa urat kembang sikit..heheh

Syuxer berkata...

@Khairil hahahahahha...minyak gamat tuh memang x boleh sambung balik..kalau tak,dah jadi ubat paling mahal kat dunia heheh..

yela..potong je--sapu gamat--tumbuh balik..ngeri weh heheh

Syuxer berkata...

@Liyana Zahim hahaha peminat minyak pada situasi tertentu je seperti keperluan yang terdesak atau keperluan yang cuba dinafikan heheh

ZORA berkata...

sume penah gune..tapi yg yu yee 2 tak pnah ag...:P

alif haris berkata...

wah jadi saudagar minyak ke ?? hehehe

SHM berkata...

tnpa minyak ni , bdn kite ni mesti sengal2 semua .

Syuxer berkata...

@ZORAyu yee tuh awk pernah guna awk kecik2 lagi heheh..tak tau betul ke tak..heheh

Syuxer berkata...

@alif haris hahaha bukanla bro..saje nak imbas memori kita yang kita pernah guna minyak ni..:)

Syuxer berkata...

@SHM betul tuh dah rata2 keje bukan cam petani,orang kampung..badan jadi cepat sengal..

shark berkata...

bnyak jugak yerr minyak..
ptt ler negara kita ada org minyak..
hehehe..

Syuxer berkata...

@shark hahah memang pun bro..siap ada orang wat movie pasal orang minyak heheh

dwaty berkata...

MINYAK2 kat atas ni kalau guna tuk mengurut... fuh sedap!!!

fadh leyanie berkata...

hampir ke semua minyak2 ini ada kat rumah..kawan yane pernah sapu minyak cap kapak kat gigi dia..dan hasilnya..mujarab hihi

josrevalution berkata...

slalu guna minyak cap limau tu..hehe..melegakan kembung perut bayi..apa dah jadi!!sebuah fan page facebook menghina islam

cucu umie berkata...

minyak tu kire xsemua ad kt umah tpy ad kt kedai..kuikui btw, memang pernah gunalah semua minyak2 itu..huhu

Shaherah berkata...

syuxer x pakai VICKS? ke.. best gak tau.. hehee

Syuxer berkata...

@dwatymemang sedap urut ngan minyak tuh heheh

Syuxer berkata...

@fadh leyanie perghh advance betul kawan yane tuh..heheh..x kena sawan tenuk..or senak tekak??

Syuxer berkata...

@josrevalution owh..sudah semestinya bro..bro kan dah ada anak kan

Syuxer berkata...

@cucu umie hahah kat kedai memang la ayie.hehe..minyak2 kat atas tuh memang kegunaan harian kita hehe

Syuxer berkata...

@Shaherah owh yang vicks tuh penting gak tuh..adehhh baru ingat ubat ni..selalu guna time selsema teruk..

FIRDAUS HUSAIN berkata...

ambo minat MESTIKA...

Syuxer berkata...

@FIRDAUS HUSAIN pilihan bernas bro..produk dari kelate tuh

♥suNa husNa♥ berkata...

kahkah~kalau telan pom ok je.cpt ckit panas..
panas dalam dan luar sekali.pakej..kihkih

♥suNa husNa♥ berkata...

kahkah~kalau telan pom ok je.cpt ckit panas..
panas dalam dan luar sekali.pakej..kihkih