ENTRI TERBAIK

Khamis, 19 Mei 2011

Melihat Nyamuk Menghisap Darah Secara Dekat--[GAMBAR]

Assalamualaikum..dan salam 1 bima tarro..

Emm mulai hari ni..saya bahasakan diri sebagai aku ye..orait..nampak mesra sikit n xde skemala sangatla kan..Okey..

Entri petang ni, aku bercadang nak kongsi dengan korang semua gambar pasal melihat nyamuk menghisap darah secara dekat.. Bukan porno punya..tak taula nyamuk reti pakai baju tak..Ada ke? Cam baju penjara adalah..heheh..Jom Layan!!






Cis banyaknya kaki!!



Tak Serabut ke banyak bulu tuh



Yarkhhh..dah nak bertukar nak menjadi ultraman dah tuh!!



Bapak ar banyak pulak dia isap..kenyang seminggu ni



PANNGGG!!! TAMPARLAH NYAMUK TUH..DAH BANYAK IA HISAP TUH!!


*Nyamuk adalah assassin kecil yang paling kejam~~syuxer

17 ulasan:

Freaky berkata...

kalau nyamuk hutan yang hisap darah lg best tgk.. nampak sangat excited masa hisap darah dan lepas tu jadi gatal kat tempat yang dia hisap

Blog pandai Saiko

アヌム ちゃん berkata...

Salam. singgah sini baca entri~ Nice blog :)
Sudi2 la visit me @ frommetoyou eh..arigatou..(^____^)

Haz berkata...

gmbr yg menarik..
x thu pulak,nyamuk tu dia ada tmpt simpan drh...

Mohd Yusuf berkata...

nyamuk tak kejam tapi kita yg kejam sbb bnuh dia ketika dia sedang minum darah....hahhahaha

CikAizA berkata...

hahahahh... nyamuk2... kejam sungguh kamu....

SHM berkata...

agak2nye kan , smpi bile perut yg dh membuncit 2 boleh bertahan ? :D

Syuxer berkata...

@Freaky hahha ko punye minat sama ngan aku ar bab tengok nyamuk isap darah...hehe

Syuxer berkata...

@アヌム ちゃん akan saya singgah sebentar lagi..err nak cakp pe bahasa jepun?terima kasih?? tarro kaseh?

Syuxer berkata...

@Haz tq haz..:)..nyamuk ada tempat dia darah..cam unta simpan air hehe

Syuxer berkata...

@Mohd Yusuf hahah..betul gak kata bro..membunuh saat dia sedang makan 'nasi' heheh

Syuxer berkata...

@CikAizA dia memang kejam heheh..:)

Syuxer berkata...

@SHM agaknya 3 hari kot..tpi x lepas punye coz ada macam kita pi tampar terus..tak dapat nyamuk tuh nak terbang laju coz dah jadi buncit kan heheh

toyolkiut berkata...

nyamuk makin sihat sebab slalu mkn ubat..
hidangn lak ada d mana2 sj..

patut la puteri gunung ledang nk sedulang ati nyamuk kn?
sbb ia memang x suka haiwan ni..

ArulchelseA berkata...

kenyang nyamuk ni..sehari rilek tk kluar cari darah..hehe

kucarkacir berkata...

dia hisap darah smpai buncit..

PHYCREWZ berkata...

jahat sungguh nyamuk ituh!! i dont LIKE

fadh leyanie berkata...

sebenarnya nyamuk hisap darah sikit je,,tapi bila tgk gambar ni nmpak banyak pulak..nyamuk si bedebah