ENTRI TERBAIK

Isnin, 2 Mei 2011

Kecoh Osama Mati?

Entri ni simple coz saya nak berblogwalking sana sini untuk membaca info-info baru followerku. Kot-kot ada yang menarik perhatian ke..ada pengalaman nak dikongsikan ke..atau pe-pe jela janji malas nak wat entry terbaru..besok la watnya..heheh...Jadi entri ini ialah mengenai Osama bin Laden..



Jadi kesimpulannya..propaganda atau prongada-ngada ni..ni mesti kaki photoshop ni..aishh..tak abis-abis..

Kredit gambar: Tuxboard

*Propaganda atau prongada-ngada memang menyakitkan saraf emosi~~syuxer

29 ulasan:

azizul berkata...

propaganda semua tu...
malah kewujudan osama pun tak tau betul ke tak

mas saari berkata...

hurmmm...betullah!
mmg nampak sangat gambar tu tipu!

toyolkiut berkata...

dlm brita tv kecoh dh..
betul la kot citer tu..

dhilla nazli berkata...

tu la pasal.. dorang sanggup buat ape2 je.. dengan campak kt dalam laut la.. =.='

Hayati Hamzah berkata...

bape kali la nak propa osama meninggal? :))

alongxp berkata...

@azizul
tul ckp ko tu... sbb aku pernah baca yg osama ni adalah 1 watak yang dicipta oleh amerika sndr... dan yang pasti,ngan cerita kematian obama ni,dah tentu orang lupe citer psl 11 september tu, cerita kebenaran yg WTC sbnrnye dirobohkan... kan?

alongxp berkata...

salah eja...osama,bukan obama...

Dim Benihana berkata...

memang kecoh, paper hari ni semua muka depan...

shameel Iskandar berkata...

segalanya mungkin, osama mungkin mati dan mungkin ini helah politik obama utk menang dlm pilhanraya vs donald turmp.

saya tak setuju dgn dakwaan watak osama hanyalah rekaan atau diada-adakan oleh AS.

Jika kita kaji sejarah perang antara mujahideen Afghanistan vs soviet union, kita dapati dari situlah munculnya osama bin laden.

Beliau dtg ke Aghnaistan menyertai mujahideen bersama Dr Abdullah Azzam,Syiekh Rabbur rassul Sayyaf, gulbudin hekmatyar dan burhanudin rabbani. Perjuangan mujahidin ini disokong oleh bekas presiden Pakistan, Almarhum Zia ul-Haq.

cuma yg jadi spekulasi ialah, ada pendapat mengatakan osama telah lama terbunuh ketika perang AS terhadap Taliban, tapi dia sentiasa dihidupkan utk membolehkan AS membulu negara2 islam.

dyea irdina berkata...

propa US je ni...hehehhe nasib us tak buat filem lucah osama cam kat melisia ni..sik baik dia buat cite osama mati je..tp klu betul tu osama..jom sedekahkan al-fatihah

! Sam Posmen ! berkata...

hampir satu dekad isu Osama Bin Laden di gembar gemburkan. memang terdapat pelbagai kekeliruan yang berlaku. kesahihan berita juga di ragui sumbernya. baru sekarang betul-betul mati ek?

apa-apapun ini pendapat aku Osama Bin Laden Mati Hidup Semula

siti suraya berkata...

gambar tu memang nampak menakutkan .

zacky ~786~ berkata...

2la psl.~ sume propaganda semata2..

Syuxer berkata...

@azizul itu pun mungkin ada betul cakap bro..

Syuxer berkata...

@mas saari emm..memang pun..cam photoshop kan??

Syuxer berkata...

@toyolkiut kes osama wajib kena tayang dalam tv..heheh

Syuxer berkata...

@dhilla nazli memang pun..mungkin sebagai amaran keras kot

Syuxer berkata...

@Hayati Hamzah sampai orang islam tunduk pada yahudi heheh..dorang x akan senang selagi kita x follow dorang..

Syuxer berkata...

@alongxp itu saya x pasti bro..saya pun dah jadi biol dengan propaganda amerika ni..

Syuxer berkata...

@alongxp hhahah sama je dorang tuh..adik beradik berlainan bapa kot heheh

Syuxer berkata...

@Dim Benihana itu wajib bro..kes2 cam orang yang diklafikasikan "penjenayah" paling dikehendaki oleh USA,konfirm keluar kat depan suratkhbar

Syuxer berkata...

@shameel Iskandar saya juga pernah baca sejarah osama ni tapi kabur sedikit heheh..tq penjelasan bro..:)..mungkin taktik nak tarik pengundi tuh..

Syuxer berkata...

@dyea irdina hahaha jangan camtuh kak..senak mata nanti dok tengok kat tv heheh..al-fatihah gak untuk osama..:)

Syuxer berkata...

@siti suraya ye memang menakutkan..heheh

Syuxer berkata...

@zacky ~786~ betul tuh bro..:)

mOon jOhari berkata...

suka kOmen shameel Iskandar ... tertanya2 jgk selama ni...tp gambar 2 ngeri la...

nadira shahid berkata...

US, US! what next? nk tgk jugak pe jdi pas nih..

Syuxer berkata...

@mOon jOhari ehheh biasalah muka bila kena tembak..heheh

Syuxer berkata...

@nadira shahid yang akan terjadi selepas ini mungkin akan memburu orang kanan osama pula kot heheh