ENTRI TERBAIK

Rabu, 20 April 2011

Produk Terbaik dari Microsoft

Kalian hendak tau tak apa produk terbaik dari microsoft.Mari kita lihat satu persatu ok..:)..


Yang Ini?



Bukanla itu windows zaman batula

||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||


Yang Ini?


Ini bukan OS la..
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||


Yang Ini?


Tu zaman counter strikela 

||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||


Yang Ini?





Windows 7 lagi mesra alam!! 

||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||









Itulah anak perempuan Bill Gates, Jeniffer Katherine Gates.Produk terbaik Bill Gates yang berjaya membuktikan kejantanan beliau dengan menghasilkan anak perempuan yang cantik..


*Cantik kan anak perempuan Bill Gates~~syuxer

8 ulasan:

Ahmad Zaki berkata...

Assalamualaikum...

Ini "produk" dari Bill Gates, bukan dari Microsoft. Microsoft tu entiti syarikat yang terdiri dari ramai orang. Kalau dah ramai orang, nanti perempuan tu tak tak tahu anak kepada siapa atau "benih" dari siapa...

Syuxer berkata...

Waalaikumussalam bro..:)..tq coz singgah ye..saya tahu apa yang bro cakapkan..kan saya dah taip seperti

"Itulah anak perempuan Bill Gates, Jeniffer Katherine Gates.Produk terbaik Bill Gates yang berjaya membuktikan kejantanan beliau dengan menghasilkan anak perempuan yang cantik.."..

Bro dah salah faham ye..

frwls berkata...

teguran yang membina. erm....

sesetengah orang tak boleh terima humor.................

Syuxer berkata...

@frwls~betul tu..kalau x boleh terima humor,xpela..hidup mesti diteruskan..

Ahmad Zaki berkata...

Assalamualaikum....

Bukan saya tak boleh terima kelakar... Saya komen berdasarkan tajuk. Kalau dinilai sedalam dalamnya, komen awal sayapun ada unsur2 kelakar juga cuma yang tak fikir baik2 je yang tak nampak.

Tajuk tu menggunakan "Microsoft" sedangkan perempuan tu bapanya bernama "Bill Gate".

Ayatnya yang digunakan berbunyi "Produk Terbaik dari Microsoft". Lebih tepat lagi jika guna ayat "Produk Terbaik dari Bill Gate" sebab "subjek lawak" yang digunakan ialah berkaitan terus dengan Bill Gate, bukannya Microsoft.

Dalam komen pertama saya bukannya serius sangat sampai ada yang mengatakan saya salah faham dan tak boleh terima lawak. Malah saya juga suka buat lawak @ kelakar bila tiba "fakta" atau masa yang sesuai.

Implikasi hasil dari lawak yang pernah saya buat dalam lebih 5 tahun lalu ialah, salah seorang kawan yang mendengar lawak @ kelakar yang saya "cakapkan", tidak dapat meredakan rasa kelakar dan ketawanya sehingga hampir 30 minit. Dia ketawa sampai dari ada suara ke tidak dapat bersuara, keluar air mata dan air hidung dia.

Situasi yang saya ceritakan membuktikan saya boleh terima humor, lawak atau kelakar. Bukan setakat boleh terima, malah jika kena pada masa, perkara dan tempatnya, saya boleh buat humor, lawak atau kelakar yang berkualiti, cuma tak masuk mana2 pertandingan je sebab bukan selalu saya boleh buat macam tu...

Syuxer berkata...

@ahmad zaki~~waalaikumussalam..kalau gitu,saya dah salah faham..maafla ye..:)..peace bro..tq coz singgah blog kita..silap saya gak tadi..

budak kampung berkata...

huk aloh...lawo siott...waghhhh lawo lawo.....grrrrrr....

Syuxer berkata...

@budak kampung~~rileks2.hahha..anak2 orang kaya konfirm lawo2..hehhe tpi majoritinya ramai lawa anak orang miskin kan..