ENTRI TERBAIK

Khamis, 21 April 2011

Polis-polis wanita di Asia

Kalian sudah tentu acapkali melihat polis wanita PDRM beruniform kan seperti ini kan? Ayu serta bersopan santun bukan.


Tapi pernah kah kalian melihat negara-negara asia yang bagaimana dorang punye baju beruniform?Jadi andai kata kalian tidak berkesempatan melancong ke luar negara khususnya di rantau Asia ini,biarla saya memudahkan kalian melihat polis-polis wanita di benua Asia ini.Enjoy...

China

Vietnam

Filipina


Hong Kong


India


Indonesia

Jepun


Korea Selatan

Korea Utara

Pakistan

Singapura

Taiwan

USA!!!What the neraka?


*Polis Wanita Malaysia juga yang cute~~syuxer

15 ulasan:

nurelinda berkata...

HAHA. tuh yg x lawa. memang arr. hahaha

Syuxer berkata...

@nurelinda~~maksud awk yang mana x lawa heheh??

shameel Iskandar berkata...

salam syuxer.

Berdasarkn pengalaman saya, polis kat china sgtlh tegas baik lelaki mahupun ppuan. yg jaga pejabat kedutaan tegak berdiri tanpa bergerak sedikitpun kecuali kepala jer yg digerakkan kiri dan kanan.

Tapi polis indoenesia mcm pengakap jer. Depan mata ada org berkejar dgn parang, dia lihat jer.

Syuxer berkata...

@shameel~~owh terima kasih berkongsi pengalaman bro..:)..china memang tegas mungkin kerana penerapan gaya komunis dalam silibus kepolisan kot..yang indonesia pula tuh,polis2 wanitanya cun2 je..heheh..tkut calar badan je kot nak kejar orang gila tuh..heheh

Hisyam Nozi berkata...

Polis jepun serupa artis.

Syuxer berkata...

@hisyam~~saya pun rasa mcam tuh gak ..orang jepun kan comel2 ala2 pan asia gitu hehe

Khairil berkata...

Syuxer ada gambar polis dari benua afrika mcm nigeria ka zimbabwe ka?hehehe

Syuxer berkata...

@khairil~hahaha xde bro..agaknya kita boleh bajer cmner polis dorang heheh

shafiq ahmad berkata...

comelnye polis jepun..haha

Syuxer berkata...

@shafiq ahmad~tau xpe..penjahat nak wat onar pun boleh jadi insaf heheh

mOon jOhari berkata...

tataw suka imej yang mana 1...jd saya pileh amerika la! huh...amerika kite leni...hahahaha

alongxp berkata...

aku rs cam aku jatuh cinte la ngan polis indon,ari2 kena saman pon xpe klu polisnye camtu...
tp klu cam polis usa tu....errr.... kite bako....kite bako...

echaRierie berkata...

haha..polis Jepun sgt menarik..
(p/s : tgk yg cantik ja tau,hahaha) ;)

♥suNa husNa♥ berkata...

yg kat pakistan tu...fuh....

fadh leyanie berkata...

cun la semua polis2 kat atas termasuklah yg USA tu..big is beautiful ":)