ENTRI TERBAIK

Isnin, 25 April 2011

Melihat Suasana Kaabah berlatarkan Jam Besar

Dari 167 follower ke 255 follower untuk tempoh 2 hari adalah satu kejutan luar biasa,berkat aku join segmen anjuran abang Ben Ashaari..Itu satu rekod bagi aku..Alhamdulillah..:)..Jadi kalau korang nak dapat follower-follower baru,sertaila mana-mana segmen ben ashaari.Jadi apa kaitan ini dengan tajuk entri melihat suasana Kaabah yang berlatarkan Jam Besar? Saje je nak buat mukadimah tak ikut format..hehhe.

Bilakah impian anda nak pergi ke Mekah?Aku punyela teramat ingin menjejak langkah kaki disana..Seboleh-bolehnya aku mahu tinggal selama2nya disana,kerana aku merasakan tempat itu ada tenaga positif yang paling kuat iaitu ketenangan,sekaligus terasa dekat dengan Allah s.w.t. Namun apakah daya,aku masih tidak berkemampuan melaksanakan rukun islam ke 5 ini kerana sudah tentunya wang masih tidak mencukupi dan juga ilmu untuk menunaikan ibadah tersebut. Malahan,ada kena tunggu giliran..T.T..Doakan aku semoga impian aku tercapai,,

Mari kita tinjau suasana Kaabah berlatarkan Jam Besar untuk santapan deria penglihatan di suatu petang yang panas terik ini..:)


















*Semoga impianku tercapai untuk menjejakkan kaki disina~syuxer

4 ulasan:

DakwatHitam berkata...

dgn niat yg baik, InsyaAllah ada la tu rezkinye... :-)

nana riduwan berkata...

nana pown berhajat sangat nak sampai sana.. :)
semoga ada rezki nnt..

nananaDya berkata...

insyaallah nnt ada rezeki tu..=)

Khairil berkata...

Bro..semoga sama2 dimurahkan rezeki untuk menjadi tetamu Allah suatu hari nanti..amin...