ENTRI TERBAIK

Ahad, 10 April 2011

~~Laluan Penjalan Kaki Dibuat Secara Pantas dan Teratur~~

Entri kali ni,saya nak kongsi pasal bagaimana laluan penjalan kaki dibuat/dibina/dipasang secara pantas dan teratur dan tersusun dan whateverla janji dorang buat benda tuh kemas dan cepat. Kalau kebiasaannya,pasang satu-satu batu kan untuk susun elok-elok biar batu tuh jadi seragam,sepadu dan sepadan.Yang paling kesian bila,tengah asyik susun batu dan  tampal,tiba-tiba pula member cakap.."woii hang salah pasang ni"..Konfirm kena buat balik kan..Jom kita tengok cam ner cara pantas dorang wat keje alah ni..Setahu saya,nak buat laluan penjalan kaki ni susah gak,masa pun lama gak nak siap kan..Berikut adalah gambar-gambar yang menunjukkan keazaman dan kepantasan mereka bekerja menyiapkan laluan tersebut.


























**Di Malaysia,bagaimana dorang wat keje pasang laluan penjalan kaki nih?~~syuxer

2 ulasan:

alongxp berkata...

pergh...gile punye smart,ade mesen tu...kat msia pkai timbang air lg...

Syuxer berkata...

yeah..memang smart dorang wat keje..kalau kat malaysia,saya x tengok lagi cmner dorang wat keje..mugnkin guna stail old skol kot..heheh bancuh2 dulu baru tampal..