ENTRI TERBAIK

Khamis, 21 April 2011

Kalian Peminat Kriket?

Saya tidakla begitu meminati kriket ini tapi sukalah gak tengok coz lebih kurang sama cam dengan permainan budak kampung yang orang panggil..ntah dah lupa dah..yang sorang tuh pegang kayu,sorang lagi lempar bola.pahtu ada tin yang disusun kat belakang..eh sumpah saya tak ingat pun apa nama jenis permainan tuh. 

Lupakan yang itu.Kepada peminat kriket,kalian mengetahui Sri Lanka adalah kuasa besar dalam sukan permainan tersebut kan. Baru-baru ni,India telah selesai menganjurkan kejohanan dunia kriket dan Sri Lanka menjadi naib johan. Tapi anda perasan tak,ada seorang pemain Sri Lanka yang memiliki rambut yang pelik cam ni.Dia ini hebat memaling bola kriket tuh.Laju nak mampus dan unik je balingan beliau.Nama dia Lasith Malinga. Posisi dia ialah Bowler aka pemaling bola lisut kot(apa nama bola dia?)

Hensem tak gaya rambut beliau

Ni pula video dia..




Tapi kalian tau tak camner rupa sebenar beliau pada hari beliau tidak bersukan kriket.Tengok gambar dibawah ini..:)

Hensem tak beliau?


*Mula meminati sukan kriket setelah melihat gaya balingan-balingan yang hebat~~syuxer

2 ulasan:

nurelinda berkata...

ohhh pakistan dgn india je kriket2 ni. muehehe

Syuxer berkata...

@nurelinda~betul tuh..kuasa besar dalam kriket..