ENTRI TERBAIK

Selasa, 19 April 2011

Gambar Barack Obama Tahun 70an

Susulan ToyolKiut berjaya meneka dengan tepat dari entri terdahulu,saya akan memaparkan keseluruhan gambar Barack Obama,Presiden Amerika Syarikat pada tahun 70an.Gambar ini disnap dan bukan diphotoshopkan oleh Lisa Jack.Enjoy ok..

















*Ada gaya gak Barack Obama ni~~syuxer

11 ulasan:

SHM berkata...

comel jugak Barack Obama ni ek..ahah

Syuxer berkata...

@SHM~~hahaha comel kan..kalau x,x jadila dia Mr.President heheh.ada gaya tuh

rara pinkmafia berkata...

mcm bruno mars pon ada.

toyolkiut berkata...

oh, masa tu ia muda belia lg..
TK pun x de lg time tu..

Syuxer berkata...

@rara pinkmafia~~saya pun rasa camtuh gak..agaknya bruno mars punye idola ni barack obama kot

Syuxer berkata...

@TK~kita pun x de lagi time tuh..biasala zaman 70an popular ngan ntah aliran pe..aliran pop yeh yeh kot hehe

Khairil berkata...

tengok gaya macam dia ni pun kaki bedengung...hmph...zaman muda ye..

shameel Iskandar berkata...

tak sangka plak barrack obama encem time muda.

Syuxer berkata...

@Khairil~emm kaki bedengung tu apa ye?saya x berapa faham hehe

Syuxer berkata...

@Shameel Iskandar~~orang baik selalunya hensem kot hahahah

alif haris berkata...

perghh gamba zmn p ramlee eh .. hitam putih .. hehe :D