ENTRI TERBAIK

Khamis, 21 April 2011

Bayangkan Kalau Katak Ini Lepak dalam Bilik Kalian

Sapa tak benci katak kan?.Dahla bergerutu,tak smart pula tuh dan geli pulak nak pegang dia. Saya paling tak suka katak pisang,geli weh.Dahla air kencing dia boleh membutakan mata.Ada orang kata,kalau nak rawat mata yang terkena air kencing katak pisang tuh,kena titiskan air kencing sendiri dalam mata untuk neutralkan bisa tuh.Owh tak sanggup saya weh. Tapi cam ner kalau katak camni lepak-lepak dalam bilik kita dan buat cam istana dia je.Cuba kalian bayangkanla ye.Saya tak nak bayangkan k.Boleh wat kita jadi trauma dan fobia hehehe.Jom tengok katak apa yang saya kata sila bayangkan tuh..

 ||  
|| 
 ||  
|| 
 ||  
|| 
 ||  
|| 
 ||  
|| 
 ||  
|| 
 ||  


Perghhh ni la saya suh bayangkan

Dah start tutup mata dah ni

Ambek ko..besar nak mampus,boleh buat bantal peluk lagi

*Harap jangan fobia/trauma kalau tiba-tiba katak ultramankan(besarkan diri) ia~~syuxer

21 ulasan:

::Budak Degil:: berkata...

eeee...geli geleman sungguh!!

Syuxer berkata...

@Budak Degil~~memang pun mengelikan pun..antara binatang yang tergeli untuk dipegang..dahla besar kan

fadh leyanie berkata...

bapak katak ke ape..besar !

Syuxer berkata...

@fadh leyanie~mungkin bapak kata kot heheh maybe raja dia heheh

alongxp berkata...

kat malaysia kan ade budak wat katak ni kawan die... aku baca kat metro kot...

Khairil berkata...

kalau dapat dekat mereka yg suka mkn katak, besar ni ni tahan 2 minggu sekali masak..perghh...

Syuxer berkata...

@alongxp~ye ke?x pernah tau pun harian metro kuar berita pasal katak ni heheh..power ar budak tuh..kalau aku,fuhh x sanggup aku..

Syuxer berkata...

@khairil~haha katak besar tuh cam ayam belanda je kan...heheh..x sanggup saya nk bayangkan camner dorang makan katak..heheh

Qaseh dalia adelia berkata...

mak oii mau pengsan ..tengok yg kecik tu pun meremang bulu roma haha..

Syuxer berkata...

@Qaseh~~hahaha saya pun sama kalau katak besar tuh ada depan mata heheh

GadisGula-gula berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
GadisGula-gula berkata...

ehem2.. sye suke katak meyh! haha~ ada kenangan tau ngan katak ni..

tapi katak yg ni... kurang sket sukanya.. eh.. ni kalau buat mainan ni mmg syok.. haha~

Syuxer berkata...

@Gadis Gula-gula~hahah suka katak ye..tentu awak x geli kan

SHM berkata...

mak aih bsr...
tp klu wat bntl busuk pon best jgak an..:D

echaRierie berkata...

waaa..geli..meremang bulu tgn..
wakakaka!

Syuxer berkata...

@SHM~heheh kalau bro wat bantal busuk,x rela saya..bangun2 pagi melekat atas kepala,x boleh nak tanggal dah hahahah

Syuxer berkata...

@Echa~hahaha saya pun geli..pandang dia cam samseng,nk pegang owhh penakut gila

toyolkiut berkata...

klau ia putera katak skali pun, x mau la TK dekat2 ngan ia..
bahaya tu..
mau sakit jantung d sergah katak tu..
hehe..

♥suNa husNa♥ berkata...

yuck!

The Medical Duo berkata...

Penah bedah katak smbil air mata bercucuran kat pp sbab geli...memori paling buruk ngan katak :(

Bro ahmad berkata...

besornya katak,,tu XD