ENTRI TERBAIK

Jumaat, 29 April 2011

Assalamualaikum..selamat petang..sebenarnya aku tengah down woo..latest pendapatan nuffnang aku ialah bertarikh 9/4 nih..sekarang x dapat2 lagi status terkini..emm nuff cakap,xde orang klik maka xde pendapatan..ah lantaklah..tensen aku..huh!!


Baik aku julingkan mata tengok ilusi ni..ada pekdah sikit mata aku ni..


Cara-cara begitu ringkas je,x perlu khatam buku silap mata pun..


1)Buka mata luas2
2)Pahtuh julingkan mata--dapatla teka apa dia..enjoy..
3)Kalau x nampak apa2, sila beratur kat kaunter farmasi di Watson beli buah cempedak..


Tak puas lagi dengan ilusi nih?

Cuba yang ini, dan yang itu


*Selamat berilusikan matamu~~syuxer

7 ulasan:

Freaky berkata...

dah x ramai yang nak klik nuff skang ni..

Syuxer berkata...

memang pun..sedih nya weh kalau camtuh..pe kata kita sama2 wat keje tuh..orait? hehe

Syuxer berkata...

lupa pulak nak wat masuk tajuk.huhu

ArulchelseA berkata...

tu la pasal org tk nak klik tk kan nak paksa sampai cekik2 pulak..hehehehe..biorkan je..

Fernando Torres scores first goal

ArulchelseA berkata...

tak pe lah Syuxer aku klik iklan nuff ko...kalau nnt tk de juugak nuff tipu la tu..hehehe..

Fernando Torres scores first goal

Syuxer berkata...

betul tuh bro..:) tq singgah kat sini..followlah kita ni walaupun aku dari team mufc..xpe kita satu geng EPL

ArulchelseA berkata...

dari thn gajah lagi wa dah follow lu bro..hehe

Fernando Torres scores first goal