ENTRI TERBAIK

Ahad, 27 Mac 2011

~~Ngeri || Kenapa Helmet itu Penting~~

Helmet ni penting untuk kepala kita dari terhantuk.Kan bergegar karang naya pulak,kalau hidup pun,konfirm hilang ingatan malah jadi bodoh pun ada.Yang paling ditakuti jadi macam mayat hidup, mata celik tapi x leh wat pe2 coz saraf dalam otak dah jadi bangang nak antar isyarat dengan betul. Jadi nak jadi mat rempit sejati atau penunggang yang anti nak beratur time bayar saman ekor,helmet adalah pilihan bernas aka juga dikenali sebagai "kalis gegar".Bak kata mat rempit sejati,biar calar satu badan janji kepala still hensem.Saksikan gambar di bawah yang mungkin antara mat rempit berdaftar.



Eh dia skodeng pe tuh

La tido rupanya

Eh apasal ada darah plak

Hancur motor ni,xpe ini baru legend rempit


Jangan risau,dia selamat mengikut sumber yang dibaca walaupun teruk gila dia eksiden.Itulah pentingnya helmet.Biar badan hancur dan motor janji kepala still hensem kan.

**Kesimpulannya,pakaila helmet dengan betul macam abang kat atas tuh~syuxer

2 ulasan:

syzwnsrwk berkata...

tersekat tu! >.<
bahaya pandu blakang lori

Syuxer Melankolia berkata...

hehe memang bahaya pun..so jalan sekali dok belakang lori..:)