ENTRI TERBAIK

Rabu, 30 Mac 2011

~~Kereta Api Yang Sangat Comel~~

Entri kali ini pasal kereta api yang sangat comel.Lain dari yang lain coz bukan sahaja serupa dengan kereta api yang sebenar tapi ini kaitan dengan saiz dia.Ini adalah kereta api mini tapi berlagak macam kereta api besar,well semua ada..rel ada,asap kuar ada,tayar dia ada,orang bawa dia pun ada,lalulintas dia ada,penumpang pun ada,stesen dia pun ada..Just bunyi hon dia je,aku x tau coz nama pun gambar je kan.hehe.Jom kita ushar camner rupa kereta api mini ni..


























 **Comel x?agak-agak kat malaysia ni,akan ada x?~~syuxer

2 ulasan:

Khairil berkata...

wah bestnya tgk mini train tu..teringat dekat funfair...

alif haris berkata...

secomel2 keretapi kan , aku tetap rasa seram tgk keretapi .. xtaw nape ..
mugkin aku bygkan klu diri aku kt dpn keretapi tu knfem hancur bdn .. huhu