ENTRI TERBAIK

Isnin, 28 Mac 2011

~~Eksiden Kenderaan Udara~~

Entri kali ni pasal eksiden la pula.Tapi yang ni eksiden kenderaan udara.Dah puas tengok eksiden bas,kereta,motor,basikal dan beca,jadi aku cari yang kenderaan udara.Kenderaan yang dimaksudkan ialah Kapal Terbang. Pasal kereta api tuh,aku tengah cari gambar-gambar dia. Apapun mari kita tengok kapal terbang sapa yang kena musibah ini.Jangan salahkan saya kalau anda akan dapat fobia airplane(ntahla ada x dalam kamus perubatan) selepas ini seperti dennis bergkamp(Ex-pemain Arsenal yang fobia naik kapal terbang). Jadi kalau anda suka tengok gambar-gambar eksiden,tahniah anda baru saja dapat penyakit sindrown suka tengok kemalangan.


Nasib baik x langgar kren tuh, kalau x meletup agaknya

Eh MAS??kapal terbang sapa plak yang salah landing tuh?

Agak2la nak landing kat rumah orang

Kalau bawa dengan buka cermin,memang nak cari matila

Kuat rosak tuh,patah sayap

Ni mesti kes nak tiru kapal selam ni,sudah2la kapal terbang tetap kapal terbang

Yang ni kot yang salah landing sebelah MAS

Agak2 la nak berjimak,adoiii

Meletup secara live

Kenderaan darat masa kini

Apa kes nak masuk kat pintu,dah x muat watla cara x muat


Kot ye nak men sapa punye cermin paling gagah,agak2la

Nak men sorok-sorok pun,tutupla punggung tuh

Nak drift la tuh!!

Terbakar terus.Amat Tragis

Ingat helikopter mini  ke nak men celah2 jambatan besi ni?

Sapa kata tayar kapal terbang x pernah bocor?

Apa kes nak landing sorok tayar?

Ada orang x dalam tuh??

Yang gi landaing atas tanah x siap pasang tar wat pe

Hancur muka hensem kapal terbang

Agak2 la nak berpiknik all-in-one..aishh
**Fobia kalau dok tempat tinggi,rasa cam kena dipaksa terjun je~~syuxer

6 ulasan:

syzwnsrwk berkata...

uihh. gambar kemalangan yg dasyat~

Jom Join Random GA DarkBatman

yatie Awang berkata...

suka juga tengok gmbar kemalangan ni..yang pasti tak melibatkan manusia...kenderaan saja oklah...lg pun kemalangan mcm ni bukan selalu dapat tengok pun. Kalau tengok gambar rasa sedih jugak tp kalau baca n3 ditulis hahaha...lawak2

alongxp berkata...

adeh...gamba sepatutnye menyayat ati,tp bile baca caption,pecah perut dibuatnye...

alongxp berkata...

adeh...sll tertekan enter...hehe...

Syuxer Melankolia berkata...

hehe..saje nk ilangkan fobia naek kapal terbang pasni..

Khairil berkata...

sesekali seronok juga layan entry2 lama bro ni...hehe