ENTRI TERBAIK

Sabtu, 29 Januari 2011

Kenali jenis2 jamban di bumi~~gambar~~

Air auto kuar untuk basuh jubo,x rela aku!hahah..kan tertekan button hot water,bernanah weh!

Jamban dalam airplane,klu bergegar,mampus nk fokus,dahla tempat penahan xde


Jamban klasik,boleh wat baja terus..gila ar..

Yang ni betul2 kena "sniper"kan, fokus and release!!kalu tersasar,tiupla ia biar boleh masuk hahah

Xde selera nk buang!!
Standard Jamban yang masakini(dipanggil nama bidet)
Jamban yang kita selalu guna!
Khas untuk mat rempit..dijamin xde traffix light n abe misai polis
Jamban mahal ni,xsanggup nk buang dalam ni!
Jamban sempoi buang dan simpan,layan bola pun rileks je siap boleh bersilang kaki
Kalau patah,bernanah jubo weh!!jangan bayangkan..ngeri.
Jamban standard rumah sewa
Jamban untuk ore penakut sangat!!salah satu cara untuk berkongsi saat suka dan duka bersama kawan...hahah
Antara jamban yang high class
sesuai untuk perjalanan jauh bagi orang yang sakit batu karang
Klasik gila babas!jimat n free..release n kambus n wat tulis kat batu tanda "R.I.P Tahiku"
 
Old skool punye jamban,tpi air or tisu xde..men sapu kat kayu kot..ah mampus luka
Tahi pun xtau dok mana

2 ulasan:

Khairil berkata...

kelakar la bro tgk koleksi jamban tu ...mcm2 ada...

Tea Dno berkata...

hhaah. lawak lagi. ehh kan. utk mat rempit tu tak paham le.